Designová lahev součástí životního stylu i pitného režimu


SodaSteam Andrea Verešová
10.06.2016 12:52 | redakce

Společnost SodaStream uvádí na český trh novou originální limitovanou edici dámských lahví do kabelky. Pod design jedné z nich se kromě českých designérů podepsala i známá modelka Andrea Verešová, která je ambasadorkou světově nejprodávanějšího producenta výrobníků perlivé vody v Čechách. Právě zde vznikla i myšlenka na rozšíření produktového portfolia SodaStream o specifickou kategorii stylových lahví vhodných do dámské kabelky.

SodaSteam Andrea Verešová

foto: Sodastream

SodaStream si získává stále více zákazníků na celém světě svým jedinečným konceptem výroby perlivé vody v pohodlí domova. Aby měli zastánci zdravého a ekologického pitného režimu možnost mít svůj oblíbený nápoj u sebe kdykoliv během dne, rozšiřuje svou nabídku o tři nové láhve v kompaktním provedení vhodném i do dámské kabelky. Tak jako u všech výrobníků této značky, i v tomto případě myslel výrobce i na životní prostředí.

Pod návrh prémiového modelu láhve „SodaStream by Andrea“ se podepsala i modelka Andrea Verešová - a to doslova. Její podpis se totiž nachází přímo na elegantní láhvi. „Pitný režim je pro mě nesmírně důležitý, ale jako každá žena si kromě obsahu potrpím i na obal. Proto mě nabídka na spolupráci při návrhu nové lahve SodaStream do kabelky nesmírně potěšila. Konečně je na trhu láhev, která je praktická, ekologická a přitom působí doslova jako módní doplněk,“ říká Andrea Verešová.

SodaSteam Andrea Verešová

foto: Sodastream

Kromě láhve „SodaStream by Andrea" s atraktivním motivem a elegantním nerezovým uzávěrem i dnem bude v prodeji také ekonomické dvojbalení lahví 0,5l s označením SodaStream Grass. „Jsme hrdí na to, že jsme v rámci tak úspěšné nadnárodní společnosti, jakou je SodaStream, dostali prostor pro vytvoření designu vlastního lokálního produktu,“ říká o lahvích, které jsou výsledkem práce českých designérů Zdeněk Zahrádka, manažer značky SodaStream pro český trh a dodává: „Věříme, že tato nová kategorie se u našich zákazníků setká s úspěchem. Na rozdíl od běžných malých PET lahví nebo různých sportovních modelů jsou láhve SodaStream skutečně skvělou volbou pro každého, komu záleží na zdraví, životním prostředí i osobitém stylu.

Všechny tři nové lahve jsou vhodné pro perlivou vodu připravenou ve výrobnících SodaStream, díky čemuž můžete mít svůj oblíbený nápoj u sebe kdykoliv a kdekoliv. Dostatečně široké hrdlo láhve umožňuje na dochucení použít i kousky ovoce.

SodaSteam Andrea Verešová

foto: Sodastream

 

O značce SodaStream

SodaStream je specialistou na perlivou vodu nachystaný v pohodlí domova bez tahání lahví a jedničkou mezi perlivými vodami, co do počtu vypitých litrů. *

Firma se od svého počátku datovaného do roku 1903 soustředí na ucelenou nabídku výrobníků domácí perlivé vody a souvisejícího příslušenství. Jejím cílem je nabídnout příjemný způsob přípravy vlastní perlivé vody v pohodlí domova místo tahání protivných plastových lahví a následného vynášení hromad plastového odpadu. Počtem stisknutí výrobníku si zákazník sám volí výslednou perlivost vody a přidáním čerstvého ovoce má možnost vytvořit lákavé pití bez zbytečných cukrů či sladidel pro sebe i svou rodinu. Litr vlastní domácí perlivé vody přitom vyjde na velmi příznivou cenu 2,57 Kč, takže si za pohodlí nemusí zákazník zbytečně připlácet. 

Kromě svého pohodlí navíc používáním každého jednoho výrobníku domácí perlivé vody SodaStream  domácnosti ochrání přírodu v průběhu tří let přibližně před 2 500 prázdnými PET lahvemi od nápojů.

Pro další informace a novinky navštivte adresu www.sodastream.cz

* Zdroj: Porovnání firemních dat s výzkumem trhu balené vody za rok 2014 společnosti Canadean.

SodaSteam Andrea Verešová
SodaSteam Andrea Verešová
SodaSteam Andrea Verešová
SodaSteam Andrea Verešová
SodaSteam Andrea Verešová
SodaSteam Andrea Verešová
SodaSteam Andrea Verešová

Komentáře



Kategorie
Příbuzné články
Oslovení firmy s poptávkou práce je účinnější než inzerát
Oslovení firmy s poptávkou práce je účinnější než inzerát

18.09.2020 | V srpnu evidovaly úřady práce 279 078 uchazečů o zaměstnání. V meziročním srovnání jejich ...


Sparta otevírá novou fanzónu na střeše Galerie Harfa
Sparta otevírá novou fanzónu na střeše Galerie Harfa

18.09.2020 | Sparta ve spolupráci s Galerií Harfa přináší všem fanouškům unikátní zážitek! Po celou sezónu ...


Potřebujeme prodávat, abychom mohli pomáhat
Potřebujeme prodávat, abychom mohli pomáhat

18.09.2020 | Téma pomoci nemocným je v současné době žhavější než jindy. Pro mnohé z nás to je to poprvé, ...


72 procent zaměstnanců vnímá větší důraz na hygienu, ostatní nevidí rozdíly
72 procent zaměstnanců vnímá větší důraz na hygienu, ostatní nevidí rozdíly

27.07.2020 | Společnost Kärcher realizovala v polovině července průzkum mezi 2000 zaměstnanci různých typů ...


Asociace předních vzdělávacích firem (LLPA) získala významné ocenění
Asociace předních vzdělávacích firem (LLPA) získala významné ocenění

27.07.2020 | Asociace LLPA (Leading Learning Partners Association), která sdružuje 32 významných školicích středisek ...