Italská módní značka MAX&Co. otevřela novou vlajkovou prodejnu v Palladiu


cbre
11.05.2017 23:43 | redakce

Společnost CBRE, světový lídr v oblasti komerčních realitních služeb, zprostředkovala otevření nové vlajkové prodejny značky MAX&Co. v lukrativní nákupní lokalitě v centru Prahy v obchodním centru Palladium o celkové rozloze 150 m2. Od března toho roku tak posiluje prémiová módní značka MAX&Co. svou pozici na českém trhu.

Tomáš Beránek, Head of High Street Retail and Tenant Representation společnosti CBRE, říká:

"Jsme rádi, že můžeme do obchodního centra PALLADIUM přivést další prémiovou značku. Dokonale zapadne do řady značek v této úrovni a může čerpat z vysokého počtu turistů, kteří navštíví PALLADIUM.”

MAX&Co. je součástí světové skupiny Max Mara Fashion Group a reprezentuje to nejlepší z italské módy pro ženy. Vyznačuje se kreativními střihy, barvami i materiály, čímž podtrhuje osobitý styl a individualitu žen.

 

KONTAKT:

 

Jméno: Ivona Novotná

Tel: +420 731 889 963

Email: ivona.novotna@cbre.com

 

CBRE News-  Facebook

CBRE Czech Republic Linkedin, Twitter

CBRE Zasedačka roku! – Facebook

 

 

O CBRE

CBRE Group, společnost figurující na žebříčku Fortune 500 a indexu S&P 500 se sídlem v Los Angeles, je světovou vedoucí společností v oblasti realitních služeb a investic (z hlediska výnosů za rok 2016). S přibližně 75 000 zaměstnanci poskytuje služby majitelům nemovitostí, investorům a nájemníkům prostřednictvím více než 450 poboček po celém světě. Společnost CBRE poskytuje širokou škálu integrovaných služeb, které zahrnují project management; property management; investment management; oceňování nemovitostí; pronájem nemovitostí; průzkumy trhu a strategické poradenství. S téměř 350 zaměstnanci CBRE v České republice spravuje téměř 150 objektů komerčních budov o celkové rozloze téměř 1,2 mil. m2. Pro více informací navštivte internetové stránky společnosti na www.cbre.cz.

 

Komentáře



Kategorie
Příbuzné články
Česká textilní značka Styx upravuje část výroby a šije roušky pro své zaměstnance a zákazníky
Česká textilní značka Styx upravuje část výroby a šije roušky pro své zaměstnance a zákazníky

18.03.2020 | Značka Styx, která se specializuje na výrobu spodního prádla, nyní přeskupuje část své výroby ...


Proč větrání zvyšuje šanci přenosu infekce a antibakteriální desinfekce není účinná?
Proč větrání zvyšuje šanci přenosu infekce a antibakteriální desinfekce není účinná?

18.03.2020 | I když část firem a institucí nařídila svým zaměstnancům práci z domu, je tu stále velká ...


Firmy ochotněji zaměstnávají osoby se zdravotním postižením
Firmy ochotněji zaměstnávají osoby se zdravotním postižením

18.03.2020 | Přesto, že se počátkem roku nezaměstnanost mírně zvýšila, nedostatek volných lidí na trhu ...


Pět trendů, které budou určovat technologický vývoj v dalších letech
Pět trendů, které budou určovat technologický vývoj v dalších letech

16.03.2020 | Společnost Accenture každoročně vydává studii, ve které poukazuje na technologické trendy, jenž ...


Michal Prokop po padesáti letech v Lucerně, kam se s ním můžete také těšit!
Michal Prokop po padesáti letech v Lucerně, kam se s ním můžete také těšit!

04.03.2020 | Po více než padesáti letech se Michal Prokop vrací na pódium pražské Lucerny v rámci Československého ...