Konference ZÁKAZNÍK 2030 – pohled na zákazníka v době moderních technologií


konference
02.01.2017 17:36 | redakce

Svět se mění a my s ním. Neplatí zavedené postupy, digitalizace hýbe světem, zákazníkům přestáváme rozumět. Konference ZÁKAZNÍK 2030 firmám ukáže, jak se měnit spolu s jejich zákazníky.

  • Kam směřuje zákaznické chování? Co a jak formuje naše vztahy se zákazníky a co vlastně dnes zákazníci chtějí? Jak si je udržet a získávat nové?
  • Jací jsou zákazníci generace Y a Z? Proč jim nerozumíme?
  • „Náš zákazník - náš pán“ stále platí, nebo jde jen o přežitý citát?
  • Jak se chovat ke svým klientům, být úspěšný a nebýt v podřízené pozici poslušného „otroka“? Může existovat se zákazníky partnerství?
  • Zákazníci už nechtějí jen službu, chtějí zážitek! Ale jaký zážitek? Jeden klik nebo nadstandardní osobní službu? Zážitková ekonomie jako další fáze vývoje ekonomického chování?

Přijďte spolu s předními odborníky a nejúspěšnějšími lidmi v jejich oborech hledat odpovědi na klíčové otázky provázející každý byznys. Kam směřuje zákaznické chování? A jak na tyto změny reagovat?

 

Mezi řečníky se na konferenci objeví třeba spolumajitel revolučního e-shopu s módou ZOOT.cz Ladislav Trpák, u kterého se budou návštěvníci konference moci inspirovat, jak dělat zákazníkům radost prostřednictvím prodeje de facto „obyčejných“ věcí. Petra Průšová, Managing Director Kantar, se podívá na možnosti interakce zákazníka se značkou v následujícím desetiletí a Karel Duchek, Executive Director agentury Wunderman, poradí, jak na komunikaci se zákazníkem, aby vás skutečně poslouchal. Dalšími z možná na první pohled netradičních hostů budou třeba certifikovaná sexuální asistentka pro handicapované Vladana Augstenová, odbornice na kontaktní centra z mezinárodní skupiny BlueLink Simona Benešová nebo nová hejtmanka Středočeského kraje Jaroslava Pokorná Jermanová.

 

Čestným hostem konference bude významný lékař, zakladatel dětské onkologie v Československu a mimořádná osobnost českého vědeckého, kulturního a akademického života, prof. Josef Koutecký. Ten se ve svém příspěvku dotkne tématu pacientů jako „klientů s duší“.

 

Konference je určena pro všechny, kteří pracují se zákazníky - pro manažery, obchodníky, marketéry, pracovníky klientských pracovišť, pro všechny, kteří chtějí více porozumět byznysu a inspirovat se! 


Akce bude částečně koncipována jako charitativní, část získaných prostředků bude použita na podporu dobrovolnických center Lékořice. Jejich cílem je zpříjemnit a zlidštit pacientům pobyt v nemocnicích, nabízet psychickou podporu a podpořit motivaci k uzdravení.

Konference ZÁKAZNÍK 2030 se koná 23. února 2017 od 9:00 do 17:00 hodin v sálu OKsystem v Praze.

Cena: 4 900 Kč bez DPH (do 13.1.2017)

           5 900 Kč bez DPH (od 14.1.2017)

 

Registrace a další informace na www.zakaznik2030.cz.

Komentáře



Kategorie
Příbuzné články
V otázkách testujících finanční znalost pohořelo 52 procent obyvatel
V otázkách testujících finanční znalost pohořelo 52 procent obyvatel

13.11.2019 | Předvánoční období nahrává rychlým půjčkám a nákupům na splátky. Pořízení dárků, ...


Vítězové soutěže Startupper of the Year se zúčastnili prestižního fóra
Vítězové soutěže Startupper of the Year se zúčastnili prestižního fóra

13.11.2019 | Vítězem soutěže Startupper roku se za Českou republiku stal Marek Liška s projektem ProSpolužáky.cz, ...


Hotel Meteor Plaza se stal součástí sítě Le Hotel Group
Hotel Meteor Plaza se stal součástí sítě Le Hotel Group

13.11.2019 | Úspěšné hotelové uskupení Le Hotels Group, patřící mateřské společnosti Le-Investment spol. ...


Baldinini je značka, které se v Praze daří, slaví tam už dvě významné události
Baldinini je značka, které se v Praze daří, slaví tam už dvě významné události

11.11.2019 | Tradiční světoznámá italská společnost Baldinini slaví v Praze v roce 2019 hned dvě velké události. ...


Kolik nás vlastně může stát nesoulad s GDPR?
Kolik nás vlastně může stát nesoulad s GDPR?

11.11.2019 | Po déle než roce praktikování obecného nařízení k ochraně osobních údajů už můžeme na ...