Střípky ze společnosti
13. klubové setkání Exportérů v duchu rodinných tradic
Zatímco se Česko nachází v čele evropským zemí s největším meziročním růstem HDP, rodinné firmy úspěšně dobývají zahraniční exportní teritoria. Na XIII. neformálním setkání Exportní ceny DHL UniCredit pod záštitou...
Štiky Českého byznysu podporuje PwC
Zenon Folwarczny je hlavním partnerem ekonomického žebříčku projektu Štiky českého byznysu. Více: www.stiky.cz ...
Brožuru, bez které nevyrážejte na Šumavu, přináší Michal Jančařík
Týdenní pěší výlet ze západního cípu národního parku Šumava až k jihu absolvoval v létě loňského roku známý moderátor Michal Jančařík. K přespání vždy využil nouzová nocoviště, která představuje v nové publikaci...
Do Prahy v posledních pěti letech přišlo 13 nových luxusních značek
Podle nejnovější zprávy CBRE, světového lídra v sektoru komerčních realitních služeb, přišlo do České republiky od roku 2010 třináct luxusních značek a 15 brandů zaměřujících se na vyšší cenovou kategorii a business....
Petr Hendrych z Pietro Filipi hostem Heleny Kohoutové
Jaké to je, když se splní podnikatelský sen? A jak připravit firmu na prodej? Petr Hendrych, majitel oděvní značky Pietro Filipi, se o své zkušenosti a příběh podělil na komorním klubovém setkání Štik českého byznysu a Helas...
8. ročník Ocenění českých podnikatelek získal velkou podporu partnerů
Vyzpovídali jsme partnery 8. ročníku Ocenění Českách Podnikatelek ...
Vědci řeší sucho na území ČR a jeho dopady
Právě v období, kdy na našem území zažíváme výraznou suchou epizodu, byla úspěšně završena realizace projektu: “Vytvoření interdisciplinárního vědeckého týmu se zaměřením na výzkum sucha“, díky němuž v ČR vznikl...
Mlčení bolí je slogan nové kampaně proti domácímu násilí
Řada známých osobností se zapojila do boje proti domácímu násilí a podpořila kampaň intervenčních center ČR s názvem MLČENÍ BOLÍ. Hlavním cílem je rozbourat mýty a tabu kolem domácího násilí a upozornit na vysoké procento...
Newsletter:
Best of ... na Facebooku! Nejčtenější články za měsíc