Blíží se deváté E-commerce forum. Tradiční konference nese podtitul Eshopy na rozcestí


e-commerce
27.04.2016 11:50 | redakce

Konference E-commerce forum se vypracovala v uznávanou a oblíbenou akci nejen mezi majiteli a provozovateli e-shopů, ale i mezi zájemci z marketingu, logistiky, financí a řady dalších oblastí. Letos se představí již podeváté a pořadatelé připravili pestrý program.

Konference se pro letošek vrací do příjemných prostorů hotelu Atlantis, který se nachází v Rozdrojovicích na okraji Brna, v těsné blízkosti Brněnské přehrady, kde se E-commerce forum konalo už v roce 2014.

„Tradiční konferenci jsme chtěli dále rozšířit, a proto naše koncepce dává velký prostor k networkingu. Účastníci budou letos mít větší výběr přednášek a workshopů, stejně jako řadu příležitostí k setkávání a diskusím”  přibližuje výkonný ředitel pořádající asociace ADMEZ Tomáš Hájek.

e-commerce

 

Na své si přijdou jak manažeři či majitelé eshopů, tak marketéři a všichni ostatní, kteří se pohybují v oblasti ecommerce. Konference se uskuteční ve čtvrtek a pátek 9. a 10. 6. 2016. Bude opět tvořena společným blokem přednášek a poté čtyřmi paralelními sekcemi workshopů nebo prezentací, ze kterých si bude každý účastník bude moci vybrat ty, které ho nejvíce zajímají.


Mezi řečníky se objeví řada zajímavých jmen. Radomír Vychodil (Alza.cz) se například pokusí v posluchačích vzbudit pochybnosti o zažitých způsobech online kampaní a Tomáš Jindříšek (DARK SIDE) pohovoří o důležitosti značky v e-commerce, ale také o nebezpečí její přehnané podpory. Martin Šauer (Balíkobot) poradí, jak při expedici balíků eshopu ušetřit třetinu ceny.
Celkem se na konferenci objeví přes 25 řečníků či vedoucích workshopů. Rozeberou do detailu různá témata týkající se online byznysu: affiliate marketing (Vladan Hejnic, VIVnetworks), kreativitu (Jan Havlíček, DARK SIDE), e-mailing (Nhung Nguyen, Sazka), věrnostní programy (Radek Hrachovec), tvorbu obsahu (Marek Mencl, pábení.cz), logistiku (Ondřej Vaňha, DPD), pronikání na zahraniční trhy (Ondřej Klega, Acomware) a další.
Samozřejmostí bude dostatek dobrého jídla a pití a na závěr prvního dne afterparty s vínem a cimbálovou muzikou, kde bude velký prostor pro individuální diskuze.

„I pro letošní rok jsme chtěli konferenci něčím ozvláštnit. V rámci programu proběhne panelová diskuze na téma Péče o zákazníka e-shopu,” doplňuje program konference Tomáš Jindříšek, Managing Director pořádající agentury DARK SIDE.

Pořadateli konferenci jsou ADMEZ, DARK SIDE a NetDirect, generálním partnerem akce je specialista na internetový marketing společnost SUN Marketing.

„Naše e-shopy stále zdokonalujeme, používáme nové technologie a sledujeme trendy. Klientům poskytujeme maximální podporu a nepřetržitě je informujeme o novinkách v oboru. Konference E-commerce forum, kterou letos spolupořádáme, je ideální příležitostí, jak naše zkušenosti osobně předat mnoha lidem najednou. A proto jsme do toho šli.“ komentuje Marek Krška, obchodní a marketingový ředitel NetDirectu.

Pokud se zaregistrujete do 25. 5. 2016, je cena vstupenky 3900 Kč bez DPH. Od 26. 5. 2016 pak činí cena registrace 4900 Kč bez DPH.

Registraci můžete provést na stránce www.ecommerceforum.cz, na které najdete také kompletní program nebo informace o dalších možnostech ubytování v blízkém okolí místa konání konference.

 

O agentuře DARK SIDE

Agentura DARK SIDE realizuje online a marketingové strategie, webové prezentace, online kampaně, konzultační činnost, e-commerce, sociální média, mobilní řešení, direct marketing, věrnostní programy a další. Svým klientům zajišťuje také PR a organizaci eventů. Výrazně překračuje hranice digitálního světa a nabízí unikátní kompetenci v oblasti propojení standardních a digitálních marketingových kanálů. Mezi klienty patří významné zahraniční i české firmy, jako je Nestlé, Unicorn Systems, Danone, ČSOB, Uniqa, obchodní centra Chodov & CČM, Mountfield nebo Zásilkovna.cz.

 

O asociaci ADMEZ

ADMEZ (Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu) je profesním sdružením firem podnikajících v přímém marketingu a prodeji na dálku. V rámci České republiky je členem Svazu obchodu a cestovního ruchu, na mezinárodním poli pak Evropské konfederace kontaktních center (ECCCO) a Federace evropského přímého a interaktivního marketingu (FEDMA). ADMEZ kromě konferencí organizuje vzdělávací a poradenské aktivity v rámci tzv. Eshop klubu, rozvíjí řadu projektů pro call centra nebo spolupořádá soutěž Český direkt & promo. Spolupracuje s řadou jiných profesních organizací a vzdělávacích subjektů.

 

O společnosti NetDirect

NetDirect s.r.o. patří dlouhodobě k nejvýznamnějším výrobcům a zprostředkovatelům komplexních řešení pro provoz internetových obchodů na českém trhu. Ve svém portfóliu má produkty FastCentrik (pronájem e-shopů) a ShopCentrik (velké e-shopy na míru). Nabízí řešení pro B2C i B2B segment. Na platformách NetDirectu vyrostli Astratex, Parfums, či Mironet. V současné době běží na řešeních NetDirectu e-shopy Kniha, Snowbitch, Expert a bezmála 3000 dalších, jejichž roční obrat loni činil téměř 8 mld. Kč.

 

Kontakt

Anna Kaldararová

Event Manager a Project Manager

DARK SIDE a ADMEZ

+420 606 032 165

anna.kaldararova@dark-side.cz

e-commerce

Komentáře



Kategorie
Příbuzné články
Pět důvodů, proč při dlouhodobé práci z domova nejsme výkonní
Pět důvodů, proč při dlouhodobé práci z domova nejsme výkonní

26.05.2020 | Jak produktivně spolupracovat, když nejste spolu? To je otázka, kterou teď řeší mnoho vedoucích ...


Profese v první linii – nejen zdravotníci, ale i zámečníci nebo ostraha
Profese v první linii – nejen zdravotníci, ale i zámečníci nebo ostraha

08.04.2020 | Současná situace mnoha lidem převrací život, řada z nich doma hledá, čím by se zaměstnali, ...


Proti koronaviru bojují v nemocnicích i roboty
Proti koronaviru bojují v nemocnicích i roboty

06.04.2020 | Kolaborativní robot dokáže spolehlivě a bezpečně sterilizovat místnosti, ve kterých se nachází ...


Přenáší se na bankovkách COVID-19? Podle WHO ne.
Přenáší se na bankovkách COVID-19? Podle WHO ne.

06.04.2020 | Panika z koronaviru se dotkla téměř všech aspektů našich každodenních životů - od změny pracovního ...


Homeoffice může být pro mnoho firem časovanou bezpečnostní bombou
Homeoffice může být pro mnoho firem časovanou bezpečnostní bombou

06.04.2020 | České firmy jsou dnes silně konfrontovány se situací, na níž neměly čas se připravit. Homeoffice ...