Bontonfilm jako jeden z předních distributorů představuje nové logo


Bontonfilm
04.03.2015 10:12 | redakce

Významný distributor filmů do kin a jednička na trhu vydávání filmů na DVD a Blu-ray bude nově vstupovat i do přímé produkce a vývoje audiovizuálních děl. „Vedle zcela nových záměrů ale zásadním způsobem rozvíjíme i ty stávající. Intenzivně jsme se začali věnovat nastupujícímu kanálu pro distribuci filmů, jímž jsou on-line služby a takzvané Video On Demand,“ doplňuje ředitel, a také majitel Martin Palán. Bontonfilm například ke konci roku získal licenci k samostatnému poskytování filmů na platformě iTunes.

Mladá, energická a pozitivní společnost. Takové zadání znělo při tvorbě nového loga. A tak taky vidí současný a budoucí Bontonfilm její brand manažer, Michal Holotík. „Historie Bontonfilmu je opravdu bohatá a považujeme ji za naši DNA. Zároveň ale chceme vzít nový vítr do plachet a od skvělé tradice se chceme odrazit k dynamickému rozvoji a více se v našich činnostech rozkročit. Proto nové aktivity, proto důraz na on-line distribuci,“ přibližuje ideu firmy Holotík.

Americké grafické studio společně s několika českými experty pracovalo na novém logu od podzimu a doprovází ho komplexní změna korporátního grafického stylu. Na něj naváže i nový web. „V dohledné době se navíc rozloučíme i s naším zlatým plešatým panáčkem, který během po logu naše filmy uvádí,“ směje se Holotík.

Bontonfilm je nejlepším distribučním partnerem za fiskální rok 2014

Bontonfilm, v České a Slovenské republice ikona v oblasti distribuce filmů v kinech a na nosičích DVD a Blu–Ray™, boduje v mezinárodním měřítku. Za fiskální rok 2014 získal Bontonfilm prestižní titul nejlepší distribuční partner roku od klíčových světových hráčů na trhu, společností Sony Pictures Home Entertainment a 20th Century Fox Home Entertainment. Úspěchy jsou o to větší, že filmová studia Sony Pictures i 20th Century Fox vybírají nejlepšího ze všech svých distribučních partnerů v zemích celého světa.

„Získaná ocenění jsou výsledkem každodenní práce a energie investované do vztahu se zahraničními studii. Těší nás o to víc, že v oblasti videodistribuce obecně ve světě zaznamenáváme klesající trend a Bontonfilm navíc nedávno prošel personální obměnou, přesto zůstáváme na výsluní a jsme schopni ukázat, že víme, co děláme,“ konstatoval majitel Bontonfilmu Martin Palán.

Četná ocenění za nadprůměrné výsledky a inovativní přístup v kampaních Bontonfilm získal už v předcházejících letech: Sony Pictures Home Entertainment: mimořádné ocenění za úspěch v kampani k titulu Šmoulové (2012/2013), Nejlepší distribuční partner (2000–2007). Universal: Nejlepší výsledky prodejů u titulu Já, padouch 2 (2013), Nejlepší kreativa (2012), Nejlepší kampaň s Blu–Ray™ formátem (2011). 20th Century Fox Home Entertainment: Doba ledová 4 – nejlepší výsledky prodejů (2013), Doba ledová 3 – nejlepší distribuce DVD a Blu–Ray™.

„Je zřejmé, že dobře známe náš trh a zákazníky, pracujeme stále s novými, zajímavými produkty a to je zdravý základ pro růst nejen ve filmovém byznysu.

Úspěch v mezinárodním měřítku nás utvrzuje v tom, že svou práci zřejmě děláme opravdu dobře a zároveň nás motivuje k hledání dalších příležitosti spojených s filmovým světem. Dnes už jsme ve fázi, kdy nás kontaktují distributoři z Jižní Ameriky, Polska, Maďarska a radí se s námi před rozjezdem netradičních kampaní nebo začátkem spolupráce s novými obchodními partnery, dodal Martin Palán.

Historie Bontonfilmu sahá až do roku 1990, kdy vznikla společnost Bonton, která pouhý rok na to vyprodukovala první český „soukromý" film od roku 1945 – Tankový prapor. V roce 1992 pak Bonton zřídil divizi videodistribuce, která od roku 1993 operovala samostatně pod značkou Bonton Home Video a zastřešovala veškeré aktivity související s výrobou, distribucí a prodejem nosičů VHS a později od roku 1998 i DVD v České a Slovenské republice. V roce 1994 vstoupil Bonton do společnosti Lucernafilm (privatizovaná Ústřední půjčovna filmů, založena v roce 1957), rok na to v ní získal stoprocentní podíl a přejmenoval ji na Bontonfilm. Rok 1998 přinesl další růst, když se součástí holdingu Bonton stalo Centrum českého videa (nezávislá česká distribuční společnost založená v roce 1993). V roce 2003 pak byly společnosti Bontonfilm, Bonton Home Video a Centrum českého videa sjednoceny pod názvem Bontonfilm, a. s. V roce 2011 se Bontonfilm, a.s. stal součástí nadnárodní mediální skupiny CME.

Zatím k poslední změně vlastnické struktury došlo v roce 2014, kdy Bontonfilm zakoupila společnost Redbloom s.r.o. jejímž majitelem se stal dosavadní generální ředitel Martin Palán. S novým vedením přišlo stěhování do nového sídla v centru Prahy – do Paláce Archa Na Poříčí 1047.

Zdroj: www.bontonfilm.cz

 

Komentáře



Kategorie
Příbuzné články
Nahlédnutí za oponu divadla Hyberia, kde se léto mění v pracovní galeje
Nahlédnutí za oponu divadla Hyberia, kde se léto mění v pracovní galeje

03.07.2019 | Pro někoho je léto obdobím dovolených, zvolnění a relaxace. Pro herce z Divadla Hybernia se však ...


Léto Petry Janů bude tak trochu v monterkách
Léto Petry Janů bude tak trochu v monterkách

02.07.2019 | Petra Janů během roku objíždí republiku, absolvuje desítky koncertů, vystoupení a alespoň v létě ...


Léto v Prazdroji 2019 slibuje víc než filmy a hudbu
Léto v Prazdroji 2019 slibuje víc než filmy a hudbu

28.06.2019 | Letošní pivovarské léto potrvá od 4. července až do konce srpna a nabídne všechno, co patří ...


Klienti mobilních operátorů v ČR loni přenesli celkem 368 peabytů
Klienti mobilních operátorů v ČR loni přenesli celkem 368 peabytů

28.06.2019 | Zhruba 330 terabytů denně představuje denní dávku dat, které odbaví největší datacentrum v České ...


5 tipů, jak dobře napsat pracovní inzerát
5 tipů, jak dobře napsat pracovní inzerát

16.06.2019 | Počet osob bez práce je v České republice nejnižší za posledních dvacet dva let. Máme dokonce ...