Bontonfilm jako jeden z předních distributorů představuje nové logo


Bontonfilm
04.03.2015 10:12 | redakce

Významný distributor filmů do kin a jednička na trhu vydávání filmů na DVD a Blu-ray bude nově vstupovat i do přímé produkce a vývoje audiovizuálních děl. „Vedle zcela nových záměrů ale zásadním způsobem rozvíjíme i ty stávající. Intenzivně jsme se začali věnovat nastupujícímu kanálu pro distribuci filmů, jímž jsou on-line služby a takzvané Video On Demand,“ doplňuje ředitel, a také majitel Martin Palán. Bontonfilm například ke konci roku získal licenci k samostatnému poskytování filmů na platformě iTunes.

Mladá, energická a pozitivní společnost. Takové zadání znělo při tvorbě nového loga. A tak taky vidí současný a budoucí Bontonfilm její brand manažer, Michal Holotík. „Historie Bontonfilmu je opravdu bohatá a považujeme ji za naši DNA. Zároveň ale chceme vzít nový vítr do plachet a od skvělé tradice se chceme odrazit k dynamickému rozvoji a více se v našich činnostech rozkročit. Proto nové aktivity, proto důraz na on-line distribuci,“ přibližuje ideu firmy Holotík.

Americké grafické studio společně s několika českými experty pracovalo na novém logu od podzimu a doprovází ho komplexní změna korporátního grafického stylu. Na něj naváže i nový web. „V dohledné době se navíc rozloučíme i s naším zlatým plešatým panáčkem, který během po logu naše filmy uvádí,“ směje se Holotík.

Bontonfilm je nejlepším distribučním partnerem za fiskální rok 2014

Bontonfilm, v České a Slovenské republice ikona v oblasti distribuce filmů v kinech a na nosičích DVD a Blu–Ray™, boduje v mezinárodním měřítku. Za fiskální rok 2014 získal Bontonfilm prestižní titul nejlepší distribuční partner roku od klíčových světových hráčů na trhu, společností Sony Pictures Home Entertainment a 20th Century Fox Home Entertainment. Úspěchy jsou o to větší, že filmová studia Sony Pictures i 20th Century Fox vybírají nejlepšího ze všech svých distribučních partnerů v zemích celého světa.

„Získaná ocenění jsou výsledkem každodenní práce a energie investované do vztahu se zahraničními studii. Těší nás o to víc, že v oblasti videodistribuce obecně ve světě zaznamenáváme klesající trend a Bontonfilm navíc nedávno prošel personální obměnou, přesto zůstáváme na výsluní a jsme schopni ukázat, že víme, co děláme,“ konstatoval majitel Bontonfilmu Martin Palán.

Četná ocenění za nadprůměrné výsledky a inovativní přístup v kampaních Bontonfilm získal už v předcházejících letech: Sony Pictures Home Entertainment: mimořádné ocenění za úspěch v kampani k titulu Šmoulové (2012/2013), Nejlepší distribuční partner (2000–2007). Universal: Nejlepší výsledky prodejů u titulu Já, padouch 2 (2013), Nejlepší kreativa (2012), Nejlepší kampaň s Blu–Ray™ formátem (2011). 20th Century Fox Home Entertainment: Doba ledová 4 – nejlepší výsledky prodejů (2013), Doba ledová 3 – nejlepší distribuce DVD a Blu–Ray™.

„Je zřejmé, že dobře známe náš trh a zákazníky, pracujeme stále s novými, zajímavými produkty a to je zdravý základ pro růst nejen ve filmovém byznysu.

Úspěch v mezinárodním měřítku nás utvrzuje v tom, že svou práci zřejmě děláme opravdu dobře a zároveň nás motivuje k hledání dalších příležitosti spojených s filmovým světem. Dnes už jsme ve fázi, kdy nás kontaktují distributoři z Jižní Ameriky, Polska, Maďarska a radí se s námi před rozjezdem netradičních kampaní nebo začátkem spolupráce s novými obchodními partnery, dodal Martin Palán.

Historie Bontonfilmu sahá až do roku 1990, kdy vznikla společnost Bonton, která pouhý rok na to vyprodukovala první český „soukromý" film od roku 1945 – Tankový prapor. V roce 1992 pak Bonton zřídil divizi videodistribuce, která od roku 1993 operovala samostatně pod značkou Bonton Home Video a zastřešovala veškeré aktivity související s výrobou, distribucí a prodejem nosičů VHS a později od roku 1998 i DVD v České a Slovenské republice. V roce 1994 vstoupil Bonton do společnosti Lucernafilm (privatizovaná Ústřední půjčovna filmů, založena v roce 1957), rok na to v ní získal stoprocentní podíl a přejmenoval ji na Bontonfilm. Rok 1998 přinesl další růst, když se součástí holdingu Bonton stalo Centrum českého videa (nezávislá česká distribuční společnost založená v roce 1993). V roce 2003 pak byly společnosti Bontonfilm, Bonton Home Video a Centrum českého videa sjednoceny pod názvem Bontonfilm, a. s. V roce 2011 se Bontonfilm, a.s. stal součástí nadnárodní mediální skupiny CME.

Zatím k poslední změně vlastnické struktury došlo v roce 2014, kdy Bontonfilm zakoupila společnost Redbloom s.r.o. jejímž majitelem se stal dosavadní generální ředitel Martin Palán. S novým vedením přišlo stěhování do nového sídla v centru Prahy – do Paláce Archa Na Poříčí 1047.

Zdroj: www.bontonfilm.cz

 

Komentáře



Kategorie
Příbuzné články
Modicon odstartoval dějiny automatizace a dodnes udává krok v průmyslových provozech
Modicon odstartoval dějiny automatizace a dodnes udává krok v průmyslových provozech

21.05.2019 | Před více než padesáti lety snila skupina inženýrů z Bedfordu ve státě Massachusetts o tom, ...


Ocenění SAP Partner Excellence Award pro Accenture
Ocenění SAP Partner Excellence Award pro Accenture

09.05.2019 | Společnost Accenture získala šest ocenění SAP Partner Excellence 2019, která se udělují nejlepším ...


Proč jsou úzkosti a strachy v práci jsou signálem přetížení
Proč jsou úzkosti a strachy v práci jsou signálem přetížení

06.05.2019 | Málokdo o nich mluví, ale mnoho lidí je prožívá. Profesní strachy a úzkosti jsou důležitým ...


Novým generálním ředitelem společnosti DHL Express pro Českou republiku se stává Luděk Drnec
Novým generálním ředitelem společnosti DHL Express pro Českou republiku se stává Luděk Drnec

15.04.2019 | Společnost DHL Express, poskytovatel expresních logistických služeb, oznámila jméno nového generálního ...


Střídání profesí začíná být trendem. Jak najít tu pravou?
Střídání profesí začíná být trendem. Jak najít tu pravou?

11.04.2019 | Nejenom mladí tápou a hledají své „ideální“ profesní uplatnění. Nespokojenost v práci ...