Bůh tvoří, Bandi obléká, zní v nové kampani značky pánských obleků


Bandi Vamos
12.04.2015 11:55 | redakce

Pánské obleky BANDI mají unikátní reklamní kampaň s finalistou Muže roku (nahým) Michalem Suchomelem 

Co Bůh stvořil, BANDI oblékne! 

Patrně se zatím nejkontroverznější reklamní kampaní přichází česká společnost BANDI VAMOSPánské obleky BANDI, jejíž pobočky najdou zákazníci po celé republice.

„Co Bůh stvořil, Bandi oblékne“.  Toto heslo září do dálky na stovkách billboardových ploch společně s ústřední postavou „Adama“ s fíkovým listem. Modelem pro kampaň se stal bývalý finalista soutěže Muže roku MICHAL SUCHOMEL. 

Jistě zajímavá informace je, že původní grafický návrh na kampaň prestižní značky vypadal jinak. Adam měl být tak, jako ho Bůh stvořil, a to bez fíkového listu.

Bandi Vamos

 

„Naším záměrem rozhodně nebylo vytvářet nějaké erotické či pornografické aspekty. Chtěli jsme reklamu pojmout velmi umělecky. Jako například sochy či sousoší. Ve finále jsme po konzultaci s našimi právními experty, odborníky na marketing a PR, ale i s Radou pro reklamu došli k závěru, že žijeme stále v poměrně konzervativní zemi a ne všichni by museli smysl reklamní kampaně pochopit správně,“ říká ředitel a majitel společnosti Andrej Bandi Vámoš.

„Navíc jsme nechtěli mít na svědomí možný nárůst dopravních nehod, kterých by se asi především řidičky míjející tyto billboardy s mužem „dole bez“ patrně mohly dopouštět,“ podotkl s nadsázkou ředitel firmy, která obléká i řadu známých osobností – herců, zpěváků, sportovců, moderátorů či úspěšných manažerů, ale i muže všech věkových kategorií běžných profesí. Značka Pánské obleky BANDI si neklade za cíl být značkou pro „horních deset tisíc“, ale být přístupná pro všechny muže. 

„Také proto jsme do kampaně nehledali prvoplánového a typicky vystylovaného modela,   nýbrž takzvaně „muže z lidu“, s nímž se dnes kdejaký mladý muž může lehce ztotožnit a toto se nám myslím povedlo. To, že kampaň ve své grafické, vizuální podobě není tak „ostrá“ a kontroverzní, jak původně měla vypadat, bereme jako jistý kompromis, které v životě prostě je třeba někdy udělat, abychom došli kýženého výsledku a cíle. I tak jsme já i můj tým a naši zákazníci s výsledkem velmi spokojeni,“ dodává Andrej Bandi Vámoš. 

Prodejny Pánských obleků BANDI najdou zájemci o kvalitní společenskou módu kromě Prahy, také v Plzni, Pardubicích, Brně, Ostravě a Olomouci.

Nově také společnost připravuje pro letošní rok rozšíření sítě prodeje do jižních a severních Čech a další prodejny v Praze.


www.facebook.com/pages/BANDI-VAMOS/119422531435709

www.bandi.cz

Bandi Vamos
Bandi Vamos

Komentáře



Kategorie
Příbuzné články
Pět důvodů, proč při dlouhodobé práci z domova nejsme výkonní
Pět důvodů, proč při dlouhodobé práci z domova nejsme výkonní

26.05.2020 | Jak produktivně spolupracovat, když nejste spolu? To je otázka, kterou teď řeší mnoho vedoucích ...


Profese v první linii – nejen zdravotníci, ale i zámečníci nebo ostraha
Profese v první linii – nejen zdravotníci, ale i zámečníci nebo ostraha

08.04.2020 | Současná situace mnoha lidem převrací život, řada z nich doma hledá, čím by se zaměstnali, ...


Proti koronaviru bojují v nemocnicích i roboty
Proti koronaviru bojují v nemocnicích i roboty

06.04.2020 | Kolaborativní robot dokáže spolehlivě a bezpečně sterilizovat místnosti, ve kterých se nachází ...


Přenáší se na bankovkách COVID-19? Podle WHO ne.
Přenáší se na bankovkách COVID-19? Podle WHO ne.

06.04.2020 | Panika z koronaviru se dotkla téměř všech aspektů našich každodenních životů - od změny pracovního ...


Homeoffice může být pro mnoho firem časovanou bezpečnostní bombou
Homeoffice může být pro mnoho firem časovanou bezpečnostní bombou

06.04.2020 | České firmy jsou dnes silně konfrontovány se situací, na níž neměly čas se připravit. Homeoffice ...