Cosmopolitan Executive Helas Ladies Club oslavil 16. narozeniny s Jitkou Molavcovou
23.04.2015 17:12 | redakce
Co mají společného moderní technologie a život Jitky Molavcové? Jsou inspirací, kterou dámský klub předává všem svým příznivcům již 16 let. Oslava narozenin dámského klubu se nesla ve znamení propojení digitálního světa nejmodernější přítomnosti s krásnou uměleckou tradicí divadla Semafor. Uvědomujeme si důležitost propojení našeho setkávání se setkáváním ve virtuálním světě,“ říká zakladatelka klubu Helena Kohoutová, která večerem provázela.
Jaké jsou nové možnosti v růstu online světa a sociálních sítí, představil první host, kterým byl Ondřej Klega, Business Development Director firmy Acomware. Tato společnost se zaměřuje na pomoc při vstupu na on-line trh, e-commerce poradenství a zvyšování návštěvnosti a obchodní výkonnosti. Působí na trhu 13 let a byli na začátku známých velkých projektů jako je mall.cz nebo alza.cz. Podle Ondřeje Klegy v České republice funguje přes 30 tisíc e-shopů a předpovědi pro rok 2015 jsou velmi optimistické – více než 90 % obchodů očekává růst tržeb. Ideálním kanálem, jak rozšířit řady zákazníků i marketingové možnosti jsou sociální sítě, kde nejvíce funguje přímé osobní doporučení.
„Možná vás překvapí to přirovnání, ale internetový obchod je jako restaurace. Když vám někdo doporučí restauraci, jdete ji vyzkoušet. A pokud se vám tam líbilo, jdete tam znovu,“ říká Ondřej Klega. V Acomware udělali speciální výzkum, který přinesl jednoznačný poznatek – Češi milují nakupování na internetu. Pozitivní postoj k on-line nákupům má celých 83 % z nich. Motivací pro nákup na internetu je nižší cena, doprava zdarma a sleva. Bariérou je nemožnost si prohlédnout zboží osobně, cena dopravy a obavy z procesu reklamace.
Novým trendem v nakupování je mobilní telefon. Mobilní nakupování se zvýšilo loni o 150 %. „Stačí, když se rozhlédnete kolem sebe, kolik lidí má v ruce mobil,“ dodává Ondřej Klega. Nakonec upozornil na to nejdůležitější: „Klíčovou otázkou zůstává, jakou máte konkurenční výhodu. Když mi někdo řekne, že je to nejširší sortiment, nejlepší cena na trhu a dostupnost, ukážu mu obrázek vietnamské tržnice. Ti mají úplně stejnou výhodu jako vy… Co tam máte dál?“ Helena Kohoutová na to reaguje: „My jsme vlastně kamenný obchod a naší konkurenční výhodou je to, že vytváříme přátelství. Jsme jediní v Česku, kteří jsou v tom tak dlouho.“
Na další možnosti moderního obchodu upozornil následující host, affiliate manažer Mário Roženský. 6 let se věnuje affiliate marketingu, pořádá o tomto tématu školení a napsal o něm také knihu. A především je tvůrcem programu AffilBox, jenž je jednoduchým nástrojem, jak vytvořit síť partnerů, kteří budou propagovat a prodávat klientův produkt. „Affiliate marketing je další možnost, jak získat konkurenční výhodu, protože jej 98 % internetových obchodníku zatím nevyužívá,“ navazuje Mário Roženský na předchozí téma. „Je to jako byste za doporučení restaurace získali peníze.“
U nás zatím funguje 1500 provizních programů. Princip je jednoduchý. Partner – provozovatel programu – hledá způsob, jak vydělat. Inzerent – internetový obchodník – hledá způsob, jak zvýšit tržby. Zákazník chce koupit zboží, které nabízí inzerent. V druhé části slavnostního večera provedla Helena Kohoutová historií klubu. První setkání proběhlo již 14. 4. 1999. „Kromě toho, že jsem chtěla zjistit, zda jsou kromě mě v byznysu nějaké ženy, mě k založení klubu přivedl sen,“ vypráví Helena Kohoutová. „V tom snu jsem koordinovala velkou skupinu žen a říkala jsem si, proč by mi měly ženy naslouchat a následovat mě. A za pět měsíců tady bylo první setkání. Vzniklo tak prostředí, kde mohu volně dýchat, prostředí plné inspirace a přátelství, kam mohou lidé přicházet bez pocitu ohrožení z tvrdého světa byznysu. Prostředí, kde se propojujeme, vzděláváme a získáváme nové příležitosti.“
V roce 2014 členky klubu zažily 7 klubových a 10 mimoklubových setkání, 5 komorních odborných setkání a klubem prošlo 1124 hostů. „To znamená, že jsme se 10 hodin vzdělávaly, 21 hodin seznamovaly a 30 hodin bavily. Celkově jsme spolu strávily 61 hodin skvělého času,“ dodává Helena Kohoutová. Pro ženy, které nemohou být fyzicky přítomny na setkáních, ale chtějí se podílet na dění a výhodách členství on-line formou, nyní vznikl projekt PodnikatelkaOnLine. Je určený všem ženám, které chtějí své podnikání rozvíjet rychle a efektivně. Jako součást večera byly také představeny lázně Jáchymov. Obchodní ředitelka Jana Vaňková pozvala dámy na procedury v rámci kompletní lázeňské péče s unikátním léčebným zdrojem – radonovou vodou. Lázně navíc obklopuje nádherná příroda Krušných hor.
Kromě vína si mohli hosté večera připít ovocným koktejlem od firmy Fruitisimo. Tu představil Jan Hummel, spolumajitel a jednatel. Na 40 místech v České republice prodává čerstvé šťávy, ovocné koktejly a ručně vyráběnou zmrzlinu. Jako humornou vložku předvedl Jan Hummel Heleně Kohoutové ovocné brýle, které mění svět na ovocnější. Fruitisimo přivedl do dámského klubu generální partner Vodafone, protože i ovoce potřebuje Turbo internet.
Stejně jako na každém setkání byl pořádán dobročinný bazar a tombola, tentokrát však s nevšedním posláním. Dámský klub se rozhodl adoptovat fenku bílého švýcarského ovčáka, která dostala jméno Massey Star Helas. Krásná fenka pochází z chovné stanice Ranč Montara. Fenku a stanici představila majitelka Dagmar Žáková. Čestným hostem narozeninového večera byla vynikající česká divadelní a filmová herečka Jitka Molavcová, držitelka ocenění Thálie, muzikantka a zpěvačka a autorka knížek pro děti. Helena Kohoutová ji přivítala slovy z krásné písně Holčička s kytarou.
Jitka Molavcová na to hned pohotově reagovala: „To byla písnička ze 70. let minulého století, kdy jsem přišla do divadla Semafor jako velmi slušné děvče, měla jsem dlouhé vlasy, krátkou sukni a kytaru. Dnes před vámi stojím v dlouhé sukni, s krátkými vlasy a bez kytary, ale stále jako velmi slušné děvče.“ Poté naplnila sál svým hereckým šarmem, vtipem a neuvěřitelnou energií. Na otázku, kdy se objevilo její nadšení pro herectví, Jitka Molavcová odpověděla, že již v raném dětství.
„Když se mě v dětství zeptali, holčičko, čím bys chtěla být, odpověděla jsem: Herečkou, jinak je mi to jedno.“ Své dětské začátky dále popisuje: „Když mi byly čtyři roky, vzali mě rodiče na Mikuláše do kabaretu u svatého Tomáše. Konferenciér vyzval děti, že mohou za písničku vyhrát oříškovou čokoládu. Přihlásila jsem se a zazpívala: Mým domovem tichá je putyka, mou touhou je sklenice plná… Maminka omdlela, tatínek utekl, ale oříškovou čokoládu jsem vyhrála.“ Jako malá chtěla bydlet v divadle a doufala, že jako odměnu za hraní a zpívání bude dostávat oříškové čokolády. A vlastně to tak nakonec i dopadlo.
Jitka Molavcová také zazpívala píseň na motivy Carminy Burany, kterou jí věnoval nedávno zesnulý Pavel Jurkovič. Kromě zpěvu bavila publikum recitací Disputu člověka se smrtí od Jana ze Žatce z roku 1401. Prý ji k tomu dovedlo fluidum historického prostředí středověkého Kláštera minoritů sv. Jakuba, kde se večer odehrával. Také se vyznala k lásce k vážnější dramatické tvorbě a šansonu. Od mala navíc tíhla k opeře a k hudbě Jaroslava Ježka. Ostatně jako šansoniérka v Semaforu začala. A jak říká, 18. května v 17 hodin tomu bude přesně 45 let, kdy poprvé v divadle Semafor předstoupila se svou touhou se tomuto umění věnovat. A nyní se k tomu po tak dlouhé době opět vrací. Divadlo Semafor podle jejích slov totiž bojuje o přežití a vymysleli proto krizový plán – uvedou komorní premiéry, kde bude vystupovat Jitka Molavcová s Jiřím Suchým a tři čtyři mladí lidé.
„Kruh v mém uměleckém životě se uzavírá, vždy jsem toužila vystupovat šansonovým způsobem a najednou díky tvrdé době je to tady, tak mi držte palce. Plní se mi sen, mám možnost vyzkoušet si šansony, po kterých jsem vždycky tak toužila.“ Nakonec se hosty setkání rozloučila slovy o štěstí: „Nehledej štěstí v tom, co ti schází, ale v tom, co máš. Hledat štěstí mimo člověka je jako hledat orlí hnízdo na dně oceánu. Věřím v dobro a také v to, že je více těch dobrých lidí než těch méně dobrých.“ Jitka Molavcová a další hosté připili dámskému klubu k narozeninám sklenicí vína Gazela a úplně všichni účastníci setkání měli možnost ochutnat dort ve tvaru mandaly, který připravili v cukrárně U Knoflíčků na Malé straně.
Program byl završen módní přehlídkou jarní a letní kolekce módní návrhářky Jaroslavy Procházkové. Modely učesaly kadeřnice z Franck Provost. Hosté mohli také ochutnat japonský zelený BIO čaj Matcha Tea a sýry z CheeseSpectrum. Čaj a kávu zajistil Dilmah, pohoštění a nápoje připravily společnosti Levné potraviny, Prague Catering a CIPA. Dámský klub Cosmopolitan Executive Helas Ladies Club již 16 let podporuje, inspiruje a sdružuje ženy s aktivním přístupem k životu. Jeho cílem je na setkáních vytvářet vstřícnou a inspirující atmosféru, ve které může každá žena získat nejen mnoho nových osobních a obchodních kontaktů, ale také navázat nová přátelství.
www.helas-ladies-club.cz
Komentáře
Kategorie
Příbuzné články
08.11.2024 | Marketingový program Nejdůvěryhodnější značky slaví letos své desáté výročí. V rámci tohoto ...
28.05.2024 | Vokální formace 4 Tenoři ve čtvrtek 23. května 2024 úspěšně debutovala na jedné z nejprestižnějších ...
10.04.2024 | Ministr průmyslu a obchodu Jozef Síkela dnes v prostorách agentury CzechInvest slavnostně uvedl do ...
10.04.2024 | Galerie moderního umění v Hradci Králové (GMU) otevírá výstavu Jak sbírat umění: příběh ...
10.04.2024 | Česká republika vstoupila do Evropské unie 1. května 2004. Na Zámku Loučeň je to důvod k připomenutí, ...
Newsletter:
Best of ... na Facebooku! Nejčtenější články za měsíc