Do Prahy v posledních pěti letech přišlo 13 nových luxusních značek


Praha
31.07.2015 14:47 | redakce

Podle nejnovější zprávy CBRE, světového lídra v sektoru komerčních realitních služeb, přišlo do České republiky od roku 2010 třináct luxusních značek a 15 brandů zaměřujících se na vyšší cenovou kategorii a business. Většina luxusních značek pochází z Evropy a zaměřuje se na módu a módní doplňky, jako Fendi nebo Jimmy Choo. Kromě nich na trh pronikly i americké značky Tiffany & Co. a Dolce Gabbana. Do konce roku zahájí prodej značky COS a Stuart Weitzman.

 

Praha je pro většinu značek mířících na vyšší cenovou třídu a luxus, které chtějí expandovat do regionu střední a východní Evropy, jednoznačnou volbou. „Je to dáno její atraktivní polohou v srdci Evropy, jako i oblíbeností mezi zahraničními návštěvníky, kteří donedávna táhli poptávku po luxusním zboží ,“ říká Tomáš Beránek, Head of Retail ze společnosti CBRE. Historické památky v úzkém centru Prahy jsou propojené hlavními nákupními třídami a zabezpečují tak přirozený tok potenciálních zákazníků.

V minulosti táhli poptávku z velké části právě turisti, zpočátku z Ruska, postupně pak přibývala asijská klientela. Nicméně tento trend se obrací a Češi, kteří si v posledních letech na luxus začali navykat, teď tvoří téměř polovinu poptávky.

 

Luxusní značky v ČR od roku 2010

Boucheron

Agent Provocateur

Fendi

Bulgari

Dolce Gabbana

Carollinum (Rolex)

Tiffany & Co.

Jimmy Choo

Tod’s

Zenith

Tombolini

Moncler

Brioni

                                               Zdroj: CBRE

 

Některé značky jako například Ralph Lauren, Chanel nebo Armani v ČR zatím chybí a předpokládáme, že budou na český trh postupně pronikat. „Čekají ale na ideální podmínky, včetně prostoru a místa, které si představují. Počkat tři roky nebo pět let pro ně není žádná doba,” přibližuje strategii luxusních značek na českém trhu Tomáš Beránek z CBRE. 

Komentáře



Kategorie
Příbuzné články
Baldinini je značka, které se v Praze daří, slaví tam už dvě významné události
Baldinini je značka, které se v Praze daří, slaví tam už dvě významné události

11.11.2019 | Tradiční světoznámá italská společnost Baldinini slaví v Praze v roce 2019 hned dvě velké události. ...


Kolik nás vlastně může stát nesoulad s GDPR?
Kolik nás vlastně může stát nesoulad s GDPR?

11.11.2019 | Po déle než roce praktikování obecného nařízení k ochraně osobních údajů už můžeme na ...


Průzkum ukazuje, že společnostem, které se přizpůsobují technologickým inovacím, rostou výnosy
Průzkum ukazuje, že společnostem, které se přizpůsobují technologickým inovacím, rostou výnosy

05.11.2019 | Rozsáhlý průzkum Systémy budoucnosti (Future Systems), který provedla společnost Accenture, odhaluje ...


Výrobce nábytku představil novinky pro nadcházející rok
Výrobce nábytku představil novinky pro nadcházející rok

28.10.2019 | Otrokovický výrobce kancelářského nábytku RIM CZ přivezl ke konci října 2019 do svého pražského ...


Seriál ČECHOVI aneb „český Dallas“ přichází spolu s knihou, která je nejen o seriálu
Seriál ČECHOVI aneb „český Dallas“ přichází spolu s knihou, která je nejen o seriálu

28.10.2019 | Čechovi – aneb „český Dallas“ je tady! Televize Barrandov uvede od pondělí 28. října novou ...