Do Prahy v posledních pěti letech přišlo 13 nových luxusních značek


Praha
31.07.2015 14:47 | redakce

Podle nejnovější zprávy CBRE, světového lídra v sektoru komerčních realitních služeb, přišlo do České republiky od roku 2010 třináct luxusních značek a 15 brandů zaměřujících se na vyšší cenovou kategorii a business. Většina luxusních značek pochází z Evropy a zaměřuje se na módu a módní doplňky, jako Fendi nebo Jimmy Choo. Kromě nich na trh pronikly i americké značky Tiffany & Co. a Dolce Gabbana. Do konce roku zahájí prodej značky COS a Stuart Weitzman.

 

Praha je pro většinu značek mířících na vyšší cenovou třídu a luxus, které chtějí expandovat do regionu střední a východní Evropy, jednoznačnou volbou. „Je to dáno její atraktivní polohou v srdci Evropy, jako i oblíbeností mezi zahraničními návštěvníky, kteří donedávna táhli poptávku po luxusním zboží ,“ říká Tomáš Beránek, Head of Retail ze společnosti CBRE. Historické památky v úzkém centru Prahy jsou propojené hlavními nákupními třídami a zabezpečují tak přirozený tok potenciálních zákazníků.

V minulosti táhli poptávku z velké části právě turisti, zpočátku z Ruska, postupně pak přibývala asijská klientela. Nicméně tento trend se obrací a Češi, kteří si v posledních letech na luxus začali navykat, teď tvoří téměř polovinu poptávky.

 

Luxusní značky v ČR od roku 2010

Boucheron

Agent Provocateur

Fendi

Bulgari

Dolce Gabbana

Carollinum (Rolex)

Tiffany & Co.

Jimmy Choo

Tod’s

Zenith

Tombolini

Moncler

Brioni

                                               Zdroj: CBRE

 

Některé značky jako například Ralph Lauren, Chanel nebo Armani v ČR zatím chybí a předpokládáme, že budou na český trh postupně pronikat. „Čekají ale na ideální podmínky, včetně prostoru a místa, které si představují. Počkat tři roky nebo pět let pro ně není žádná doba,” přibližuje strategii luxusních značek na českém trhu Tomáš Beránek z CBRE. 

Komentáře



Kategorie
Příbuzné články
Pět důvodů, proč při dlouhodobé práci z domova nejsme výkonní
Pět důvodů, proč při dlouhodobé práci z domova nejsme výkonní

26.05.2020 | Jak produktivně spolupracovat, když nejste spolu? To je otázka, kterou teď řeší mnoho vedoucích ...


Profese v první linii – nejen zdravotníci, ale i zámečníci nebo ostraha
Profese v první linii – nejen zdravotníci, ale i zámečníci nebo ostraha

08.04.2020 | Současná situace mnoha lidem převrací život, řada z nich doma hledá, čím by se zaměstnali, ...


Proti koronaviru bojují v nemocnicích i roboty
Proti koronaviru bojují v nemocnicích i roboty

06.04.2020 | Kolaborativní robot dokáže spolehlivě a bezpečně sterilizovat místnosti, ve kterých se nachází ...


Přenáší se na bankovkách COVID-19? Podle WHO ne.
Přenáší se na bankovkách COVID-19? Podle WHO ne.

06.04.2020 | Panika z koronaviru se dotkla téměř všech aspektů našich každodenních životů - od změny pracovního ...


Homeoffice může být pro mnoho firem časovanou bezpečnostní bombou
Homeoffice může být pro mnoho firem časovanou bezpečnostní bombou

06.04.2020 | České firmy jsou dnes silně konfrontovány se situací, na níž neměly čas se připravit. Homeoffice ...