Expanze firem do USA získává podporu


Gerald Rausnitz
11.12.2014 22:17 | redakce

Projekt MeoHub USA byl připraven speciálně pro malé a střední podniky (MSP) s cílem minimalizovat bariéry vstupu na velmi atraktivní americký trh a zefektivnit tak celý proces expanze. Vedle lukrativního sídla společnosti v New Yorku, včetně kanceláře pro manažera, nabízí MeoHub USA asistenci se založením firmy, administrativou, získáním víz, patentové a licenční poradenství, právní služby, zprostředkování obchodních kontaktů, případně zajištění skladových a výrobních prostor a logistické zázemí. MeoHub USA je určen především společnostem, které mají konkurenceschopný  produkt a zkušenost s mezinárodními trhy. Firmy se mohou do poloviny ledna 2015 přihlásit přes formulář na stránkách www.meohub.com .

Gerald Rausnitz

Přihlášení do projektu je bezplatné, náklady, které nese uchazeč (MSP), souvisí hlavně s pobytem jeho personálu v USA, objednanými službami a prezentací výrobků na veletrzích a výstavách (připravujeme kofinancování ze státní podpory exportu). Konkrétní podmínky spolupráce budou předmětem individuálních dvoustranných jednání mezi uchazečem (MSP) a poskytovatelem (MeoHub). MeoHub USA funguje na bázi budoucí provize z úspěchu uchazeče na americkém trhu, což zvyšuje motivaci poskytovatele maximálně podpořit jeho  expanzi.

Garantem projektu je Gerald Rausnitz, generální ředitel Meopta Group, který spolu se svým strýcem Paulem po revoluci zachránil přerovskou Meoptu před bankrotem a vybudoval z ní velmi úspěšnou nadnárodní společnost, která dává práci 2500 lidem v České republice a před lety expandovala mimo jiné na trh do USA, kde dosahuje skvělých výsledků. Rodina Rausnitzů má české kořeny, nicméně  ve Spojených státech podniká již 50 let a postupně si získala silné postavení, kapi­tál i kontakty. 

Nejsme investorem, který by firmám dával pouze hmotný kapitál. My do firem v projektu MeoHub budeme investovat hlavně naši práci, náš čas, naše prostory a zkušenosti,“ tvrdí Gerald Rausnitz.  

MeoHub je projekt na správném místě, ve správný čas. Chceme-li dobýt Ameriku, potom jsou kontakty v New Yorku nejlepším východiskem. Spojené státy jsou s ohledem na ekonomickou sílu, demografii a schopnost ocenit špičkový produkt logickou volbou pro dlouhodobý byznys,” dodává předseda AMSP ČR Karel Havlíček.

 

Jaké firmy mají šanci uspět na americkém trhu?

Především ty, které uspět opravdu chtějí a jsou na expanzi připravené.

Klíčové parametry pro účast na projektu MeoHub :

- konkurenceschopný produkt

- potenciál produktu na trhu

- úroveň technologické vyspělosti produktu, atraktivita a inovativnost

- zkušenost společnosti s expanzí mimo ČR

- základní business plán

- finanční zdraví společnosti

- stabilní management 

 

Více: www.meohub.cz

Zdroj: www.amsp.cz 

Komentáře



Kategorie
Příbuzné články
Oslovení firmy s poptávkou práce je účinnější než inzerát
Oslovení firmy s poptávkou práce je účinnější než inzerát

18.09.2020 | V srpnu evidovaly úřady práce 279 078 uchazečů o zaměstnání. V meziročním srovnání jejich ...


Sparta otevírá novou fanzónu na střeše Galerie Harfa
Sparta otevírá novou fanzónu na střeše Galerie Harfa

18.09.2020 | Sparta ve spolupráci s Galerií Harfa přináší všem fanouškům unikátní zážitek! Po celou sezónu ...


Potřebujeme prodávat, abychom mohli pomáhat
Potřebujeme prodávat, abychom mohli pomáhat

18.09.2020 | Téma pomoci nemocným je v současné době žhavější než jindy. Pro mnohé z nás to je to poprvé, ...


72 procent zaměstnanců vnímá větší důraz na hygienu, ostatní nevidí rozdíly
72 procent zaměstnanců vnímá větší důraz na hygienu, ostatní nevidí rozdíly

27.07.2020 | Společnost Kärcher realizovala v polovině července průzkum mezi 2000 zaměstnanci různých typů ...


Asociace předních vzdělávacích firem (LLPA) získala významné ocenění
Asociace předních vzdělávacích firem (LLPA) získala významné ocenění

27.07.2020 | Asociace LLPA (Leading Learning Partners Association), která sdružuje 32 významných školicích středisek ...