Inspirujte se změnou image společnosti Promoteri.eu, která vede k rozvoji vlastního potenciálu


promoteri.eu
21.10.2015 23:09 | redakce

Poprvé a téměř po deseti letech od svého vzniku změnila agentura Promoteri.eu kompletně svoji grafickou identitu. Proměna se týká všech vizuálních prvků, počínaje logem a internetovými stránkami a konče tiskopisy a propagačními materiály. Změna image agentury působící plošně v ČR a SR je jedním z řady kroků vedoucích k jejímu většímu zaměření na poskytování unikátních hodnot, inspirativních zážitků a zvyšování zisků. 

Celý proces změny souvisí s dynamickým rozvojem agentury. Vyjadřuje její novou strategii a dominantní postavení na trhu s promotéry, hosteskami, merchandisingem a sales promotion spadajícími pod jednu značku. Hlavním cílem bylo omlazení grafické identity a srozumitelnost komunikace. „Agentura vstoupila do další éry. Jsme profesionálnější, inovativnější i konkurenceschopnější, ale především jsme „srdcaři“. Firemní identita je „obličejem“ každé firmy, a proto musí odrážet to, co jsme a co znamenáme,“ řekl Vít Krčmář, CEO společnosti Promoteri.eu.

Nedílnou součástí změny firemní identity je změna loga. To se proměnilo poprvé od vzniku agentury. Vévodí mu postavičky charakterizující příslušnost k poskytování služeb založených na lidech a týmech. Svým tvarem logo vyjadřuje pružnost a rychlost v tomto druhu podnikání. Žlutá barva symbolizuje pozitivní dynamickou pohybovou energii, která vystupuje ven. Modrá je potom zárukou jistoty, serióznosti a má zdůraznit kvalitu služeb a produktů.

V souvislosti se změnou image společnosti byla rovněž spuštěna její nová internetová prezentace. K nejvýznamnějším inovacím patří především svěží design a struktura stránek, které jsou navrženy tak, aby byly uživatelsky přívětivé, přehledné a respektovaly moderní trendy tvorby firemního webu. Kromě toho byl kladen velký důraz na jednoduchost, lepší orientaci v agenturou poskytovaných službách, a posílena byla i funkcionalita webových stránek. „Naši novou internetovou prezentaci jsme připravovali především s ohledem na klienty a návštěvníky webu. Vzhledem k širokému portfoliu námi poskytovaných služeb jsme zjednodušili orientaci a přidali dostatek prostoru pro jejich představení. Protože naše společnost stojí především na lidech, hodně sil jsme věnovali novému způsobu zobrazení poptávky po vybraných pracovnících na dané akce a také systému, přes který se nám hlásí noví lidé,“ dodal Vít Krčmář. Na web v současné době přichází již 9 % návštěvníků z mobilních zařízení, proto je nastaven tak, aby se konkrétnímu zařízení přizpůsobil.

 

O společnosti Promoteri.eu
Promoteri.eu jsou největší ryze českou agenturou zaměřenou na promotéry a hostesky pracující po celé ČR a SR. Na jakýchkoli místech (eventech, školeních, předváděcích, ale i kulturních akcích) profesionálně zastupují značky či odvětví daného klienta a oslovují a detailně seznamují lidi s jejich portfoliem. Díky uložené historii o veškerých uskutečněných akcích posílají na každou kampaň toho nejvhodnějšího člověka. Od roku 2006 bylo v české a slovenské republice prostřednictvím agentury uskutečněno přes 2 000 akcí a databáze promotérů a hostesek obsahuje 5 500 registrovaných kontaktů, z nichž je polovina prověřených a vyzkoušených. I díky tomu získávají klienti dlouhodobé spolupracovníky pro svoje kampaně na podporu značky či produktů, které promotéři přijímají za své.

Komentáře



Kategorie
Příbuzné články
Pět důvodů, proč při dlouhodobé práci z domova nejsme výkonní
Pět důvodů, proč při dlouhodobé práci z domova nejsme výkonní

26.05.2020 | Jak produktivně spolupracovat, když nejste spolu? To je otázka, kterou teď řeší mnoho vedoucích ...


Profese v první linii – nejen zdravotníci, ale i zámečníci nebo ostraha
Profese v první linii – nejen zdravotníci, ale i zámečníci nebo ostraha

08.04.2020 | Současná situace mnoha lidem převrací život, řada z nich doma hledá, čím by se zaměstnali, ...


Proti koronaviru bojují v nemocnicích i roboty
Proti koronaviru bojují v nemocnicích i roboty

06.04.2020 | Kolaborativní robot dokáže spolehlivě a bezpečně sterilizovat místnosti, ve kterých se nachází ...


Přenáší se na bankovkách COVID-19? Podle WHO ne.
Přenáší se na bankovkách COVID-19? Podle WHO ne.

06.04.2020 | Panika z koronaviru se dotkla téměř všech aspektů našich každodenních životů - od změny pracovního ...


Homeoffice může být pro mnoho firem časovanou bezpečnostní bombou
Homeoffice může být pro mnoho firem časovanou bezpečnostní bombou

06.04.2020 | České firmy jsou dnes silně konfrontovány se situací, na níž neměly čas se připravit. Homeoffice ...