Inspirujte se změnou image společnosti Promoteri.eu, která vede k rozvoji vlastního potenciálu


promoteri.eu
21.10.2015 23:09 | redakce

Poprvé a téměř po deseti letech od svého vzniku změnila agentura Promoteri.eu kompletně svoji grafickou identitu. Proměna se týká všech vizuálních prvků, počínaje logem a internetovými stránkami a konče tiskopisy a propagačními materiály. Změna image agentury působící plošně v ČR a SR je jedním z řady kroků vedoucích k jejímu většímu zaměření na poskytování unikátních hodnot, inspirativních zážitků a zvyšování zisků. 

Celý proces změny souvisí s dynamickým rozvojem agentury. Vyjadřuje její novou strategii a dominantní postavení na trhu s promotéry, hosteskami, merchandisingem a sales promotion spadajícími pod jednu značku. Hlavním cílem bylo omlazení grafické identity a srozumitelnost komunikace. „Agentura vstoupila do další éry. Jsme profesionálnější, inovativnější i konkurenceschopnější, ale především jsme „srdcaři“. Firemní identita je „obličejem“ každé firmy, a proto musí odrážet to, co jsme a co znamenáme,“ řekl Vít Krčmář, CEO společnosti Promoteri.eu.

Nedílnou součástí změny firemní identity je změna loga. To se proměnilo poprvé od vzniku agentury. Vévodí mu postavičky charakterizující příslušnost k poskytování služeb založených na lidech a týmech. Svým tvarem logo vyjadřuje pružnost a rychlost v tomto druhu podnikání. Žlutá barva symbolizuje pozitivní dynamickou pohybovou energii, která vystupuje ven. Modrá je potom zárukou jistoty, serióznosti a má zdůraznit kvalitu služeb a produktů.

V souvislosti se změnou image společnosti byla rovněž spuštěna její nová internetová prezentace. K nejvýznamnějším inovacím patří především svěží design a struktura stránek, které jsou navrženy tak, aby byly uživatelsky přívětivé, přehledné a respektovaly moderní trendy tvorby firemního webu. Kromě toho byl kladen velký důraz na jednoduchost, lepší orientaci v agenturou poskytovaných službách, a posílena byla i funkcionalita webových stránek. „Naši novou internetovou prezentaci jsme připravovali především s ohledem na klienty a návštěvníky webu. Vzhledem k širokému portfoliu námi poskytovaných služeb jsme zjednodušili orientaci a přidali dostatek prostoru pro jejich představení. Protože naše společnost stojí především na lidech, hodně sil jsme věnovali novému způsobu zobrazení poptávky po vybraných pracovnících na dané akce a také systému, přes který se nám hlásí noví lidé,“ dodal Vít Krčmář. Na web v současné době přichází již 9 % návštěvníků z mobilních zařízení, proto je nastaven tak, aby se konkrétnímu zařízení přizpůsobil.

 

O společnosti Promoteri.eu
Promoteri.eu jsou největší ryze českou agenturou zaměřenou na promotéry a hostesky pracující po celé ČR a SR. Na jakýchkoli místech (eventech, školeních, předváděcích, ale i kulturních akcích) profesionálně zastupují značky či odvětví daného klienta a oslovují a detailně seznamují lidi s jejich portfoliem. Díky uložené historii o veškerých uskutečněných akcích posílají na každou kampaň toho nejvhodnějšího člověka. Od roku 2006 bylo v české a slovenské republice prostřednictvím agentury uskutečněno přes 2 000 akcí a databáze promotérů a hostesek obsahuje 5 500 registrovaných kontaktů, z nichž je polovina prověřených a vyzkoušených. I díky tomu získávají klienti dlouhodobé spolupracovníky pro svoje kampaně na podporu značky či produktů, které promotéři přijímají za své.

Komentáře



Kategorie
Příbuzné články
Modicon odstartoval dějiny automatizace a dodnes udává krok v průmyslových provozech
Modicon odstartoval dějiny automatizace a dodnes udává krok v průmyslových provozech

21.05.2019 | Před více než padesáti lety snila skupina inženýrů z Bedfordu ve státě Massachusetts o tom, ...


Ocenění SAP Partner Excellence Award pro Accenture
Ocenění SAP Partner Excellence Award pro Accenture

09.05.2019 | Společnost Accenture získala šest ocenění SAP Partner Excellence 2019, která se udělují nejlepším ...


Proč jsou úzkosti a strachy v práci jsou signálem přetížení
Proč jsou úzkosti a strachy v práci jsou signálem přetížení

06.05.2019 | Málokdo o nich mluví, ale mnoho lidí je prožívá. Profesní strachy a úzkosti jsou důležitým ...


Novým generálním ředitelem společnosti DHL Express pro Českou republiku se stává Luděk Drnec
Novým generálním ředitelem společnosti DHL Express pro Českou republiku se stává Luděk Drnec

15.04.2019 | Společnost DHL Express, poskytovatel expresních logistických služeb, oznámila jméno nového generálního ...


Střídání profesí začíná být trendem. Jak najít tu pravou?
Střídání profesí začíná být trendem. Jak najít tu pravou?

11.04.2019 | Nejenom mladí tápou a hledají své „ideální“ profesní uplatnění. Nespokojenost v práci ...