Inspirujte se změnou image společnosti Promoteri.eu, která vede k rozvoji vlastního potenciálu


promoteri.eu
21.10.2015 23:09 | redakce

Poprvé a téměř po deseti letech od svého vzniku změnila agentura Promoteri.eu kompletně svoji grafickou identitu. Proměna se týká všech vizuálních prvků, počínaje logem a internetovými stránkami a konče tiskopisy a propagačními materiály. Změna image agentury působící plošně v ČR a SR je jedním z řady kroků vedoucích k jejímu většímu zaměření na poskytování unikátních hodnot, inspirativních zážitků a zvyšování zisků. 

Celý proces změny souvisí s dynamickým rozvojem agentury. Vyjadřuje její novou strategii a dominantní postavení na trhu s promotéry, hosteskami, merchandisingem a sales promotion spadajícími pod jednu značku. Hlavním cílem bylo omlazení grafické identity a srozumitelnost komunikace. „Agentura vstoupila do další éry. Jsme profesionálnější, inovativnější i konkurenceschopnější, ale především jsme „srdcaři“. Firemní identita je „obličejem“ každé firmy, a proto musí odrážet to, co jsme a co znamenáme,“ řekl Vít Krčmář, CEO společnosti Promoteri.eu.

Nedílnou součástí změny firemní identity je změna loga. To se proměnilo poprvé od vzniku agentury. Vévodí mu postavičky charakterizující příslušnost k poskytování služeb založených na lidech a týmech. Svým tvarem logo vyjadřuje pružnost a rychlost v tomto druhu podnikání. Žlutá barva symbolizuje pozitivní dynamickou pohybovou energii, která vystupuje ven. Modrá je potom zárukou jistoty, serióznosti a má zdůraznit kvalitu služeb a produktů.

V souvislosti se změnou image společnosti byla rovněž spuštěna její nová internetová prezentace. K nejvýznamnějším inovacím patří především svěží design a struktura stránek, které jsou navrženy tak, aby byly uživatelsky přívětivé, přehledné a respektovaly moderní trendy tvorby firemního webu. Kromě toho byl kladen velký důraz na jednoduchost, lepší orientaci v agenturou poskytovaných službách, a posílena byla i funkcionalita webových stránek. „Naši novou internetovou prezentaci jsme připravovali především s ohledem na klienty a návštěvníky webu. Vzhledem k širokému portfoliu námi poskytovaných služeb jsme zjednodušili orientaci a přidali dostatek prostoru pro jejich představení. Protože naše společnost stojí především na lidech, hodně sil jsme věnovali novému způsobu zobrazení poptávky po vybraných pracovnících na dané akce a také systému, přes který se nám hlásí noví lidé,“ dodal Vít Krčmář. Na web v současné době přichází již 9 % návštěvníků z mobilních zařízení, proto je nastaven tak, aby se konkrétnímu zařízení přizpůsobil.

 

O společnosti Promoteri.eu
Promoteri.eu jsou největší ryze českou agenturou zaměřenou na promotéry a hostesky pracující po celé ČR a SR. Na jakýchkoli místech (eventech, školeních, předváděcích, ale i kulturních akcích) profesionálně zastupují značky či odvětví daného klienta a oslovují a detailně seznamují lidi s jejich portfoliem. Díky uložené historii o veškerých uskutečněných akcích posílají na každou kampaň toho nejvhodnějšího člověka. Od roku 2006 bylo v české a slovenské republice prostřednictvím agentury uskutečněno přes 2 000 akcí a databáze promotérů a hostesek obsahuje 5 500 registrovaných kontaktů, z nichž je polovina prověřených a vyzkoušených. I díky tomu získávají klienti dlouhodobé spolupracovníky pro svoje kampaně na podporu značky či produktů, které promotéři přijímají za své.

Komentáře



Kategorie
Příbuzné články
Léto Petry Janů bude tak trochu v monterkách
Léto Petry Janů bude tak trochu v monterkách

02.07.2019 | Petra Janů během roku objíždí republiku, absolvuje desítky koncertů, vystoupení a alespoň v létě ...


Léto v Prazdroji 2019 slibuje víc než filmy a hudbu
Léto v Prazdroji 2019 slibuje víc než filmy a hudbu

28.06.2019 | Letošní pivovarské léto potrvá od 4. července až do konce srpna a nabídne všechno, co patří ...


Klienti mobilních operátorů v ČR loni přenesli celkem 368 peabytů
Klienti mobilních operátorů v ČR loni přenesli celkem 368 peabytů

28.06.2019 | Zhruba 330 terabytů denně představuje denní dávku dat, které odbaví největší datacentrum v České ...


5 tipů, jak dobře napsat pracovní inzerát
5 tipů, jak dobře napsat pracovní inzerát

16.06.2019 | Počet osob bez práce je v České republice nejnižší za posledních dvacet dva let. Máme dokonce ...


Polovina zaměstnanců má úraz do dvou let od nástupu do nové práce
Polovina zaměstnanců má úraz do dvou let od nástupu do nové práce

16.06.2019 | Skoro každý třetí den se v Česku stane smrtelný pracovní úraz. Denně se v zaměstnání zraní ...