Ivo Toman okořenil svojí přednáškou 24. klubové setkání OCP


OCP
29.09.2015 12:29 | redakce

Na klubové setkání klubu Ocenění Českých Podnikatelek se hosté tentokrát pokusili přijít na kloub tomu, po čem každý z nás většinou touží, i když si to představujeme každý jinak – úspěchu.

Informace o tom, kde jsou hranice úspěchu a jak mu máme porozumět, přinesli jako obvykle zajímaví hosté. „Kdo porozumí, co znamená mít úspěch, udělal první krok k úspěchu samotnému,“ říká zakladatelka projektu Ocenění Českých Podnikatelek Helena Kohoutová, která setkání moderovala.

V cestě za úspěchem často stojí globální síly, které nemůžeme změnit, ale musíme se na ně adaptovat. Program proto otevřel hlavní ekonom Poštovní spořitelny Jan Bureš, který se rozhovořil na téma čínské hrozby, a to z hlediska současných čínských problémů a jejich dopadu na evropskou ekonomiku. Je to právě Čína, která může mít na rozdíl od problémů Řecka na globální ekonomické vazby mnohem silnější vliv.

OCP

K úspěchu také potřebujeme fungující technologie. Převratnou novinkou v nejpoužívanějším operačním systému Windows je jeho verze 10. Co nového Windows 10 přináší, vysvětlil Jan Biroš, Microsoft Trainer. Nástup Windows 10 je revoluční změnou – jsou poslední verzí operačního systému Windows, neboť Microsoft zde zavádí princip IT jako služba. Nyní již budou místo dalších verzí Windows následovat pouze průběžné aktualizace.

Josef Zelenka, zemský ředitel Allianz, představil svou společnost jako značku s vůní úspěchu. Úspěch totiž znamená i minimalizaci rizik. Představil mimo jiné i vlastní jedenáctero úspěchu, které podtrhuje efektivitu, odvahu, osobní rozvoj a plánování do budoucna.

OCP

Hlavním hostem večera byl podnikatel a spisovatel Ivo Toman, který vyvinul revoluční metodu učení. Sám se narodil s Tourettovým syndromem, který se vyznačuje obsesivními pohybovými a zvukovými tiky. Přesto však překonal překážky, které mu nemoc kladla ve vzdělání i kariéře. Krátce poté, co vystudoval, vypukla Sametová revoluce a Ivo Toman se začal intenzivně zajímat o marketing a aplikovanou psychologii. Se svými zkušenostmi s marketingem a prodejem se poprvé svěřil světu v knize Jak začít MLM.

OCP

„V pěti letech mi začal říkat, že jsem divný a jiný. Chtěl jsem zjistit, proč jsme jiní,“ popisuje Ivo Toman začátky svého zájmu o fungování lidské psychiky.

Protože se zajímá o netradiční metody osobního rozvoje jednotlivců v souvislosti s marketingem, vymyslel systém, který nazval marketingová psychologie. Založil společnost TAXUS International, která měla jeho systém rozvíjet, a v toce 2003 vyvíjí i novou metodu učení. O rok později uvádí na český a slovenský trh Revoluční angličtinu TAXUS Learning.

Svou zkušenost s marketingovou psychologií shrnul po šestnácti letech příprav do nového vzdělávacího videoprogramu Instinkt zabijáka. V roce 2008 je oceněn zařazením do almanachu 1000 Leaders of Czech Republic. Postupně vydává další knihy, jako je Posedlost úspěchem, Štěstí na míru, Absťák, Motivace zvenčí je jako smrad a Debordelizace hlavy – Zprimitivněte k úspěchu.

„Úspěšný člověk není normální. Dělá totiž více správných věcí než ostatní lidé,“ říká Ivo Toman o svém vztahu k úspěchu. „Velkým omylem je, že každý může uspět. Většina lidí neuspěje. Pokud jste však v osmi faktorech ovlivňujících úspěch lepší než ostatní lidé, pak je vaše produktivita pětadvacetkrát vyšší. Které jsou ty faktory? Pro úspěch musíte mít talent, musí vás to bavit, musíte to umět prodat, lidé to musí chtít, musíte mít touhu uspět, musíte mít disciplínu, štěstí a také čas.“

Podle Iva Tomana je důležité nemyslet negativně. Opakem negativního myšlení je pozitivní myšlení, avšak správnou náhradou za negativní myšlení je angažované a kritické myšlení. Úspěch si nepřitáhneme pozitivním myšlením, ale prací.

OCP

Účastnice setkání si mohly prohlédnout výstavu Příběh prstenu a dalších originálních šperků ALO diamonds.

Samotné setkání proběhlo v kavárně Siddharta Café, které v designově nevšedním a poutavém prostoru umožňuje pořádat akce šité na míru, jako jsou soukromé večírky, firemní prezentace, tiskové konference, produktové prezentace, svatby, business snídaně a obědy, gala večeře a světelné a hudební projekce. Siddharta Café je součástí Buddha-Bar Hotel Prague.

OCP

 

Projekt Ocenění Českých Podnikatelek – OCP podporuje české podnikatelky, oceňuje jejich projekty, inovace, ekonomický růst, osobní přístup, společenský dopad a kultivaci podnikatelského prostředí. Již od roku 2008 poukazuje na společenskou odpovědnost drženou v rukou českých žen a pomáhá budovat hrdé Česko. Podnikatelkám přináší nové zkušenosti a inspiraci a nabízí příležitost získat nový nadhled a ještě větší uspokojení z podnikání. Díky účasti na projektu mají ženy v průběhu celého roku přístup k on-line radám a podnikatelským tipů, stávají se členkami klubu podnikatelek s přístupem do registru podnikatelek – a to vše bezplatně. Účast v projektu tedy znamená nové příležitosti a zkušenosti, podnikatelské benefity, kontakty a přátelství i nový pohled na svou firmu a podnikání jako takové.

Do Ocenění Českých Podnikatelek – OCP se mohou podnikatelky přihlásit na doporučení odborného garanta CRIF – Czech Credit Bureau, který jejich firmu doporučil na základě analýzy, která zohledňuje dostupnost účetních závěrek za roky 2011–2013, minimální roční obrat firem od 10 milionů Kč a hodnocení iRating ve stupních 1–11. Splňovat musí pravidlo 100% vlastnictví a českého občanství. Doba podnikání musí být minimálně 4 roky. Analýzy provádíme ve spolupráci s auditorem NSG Morison. Díky těmto analýzám a studiím jsme se postupně stali největšími odborníky na problematiku žen v byznysu, a to z ekonomického i sociálního hlediska. Podnikatelky také učíme novým technologiím ve spolupráci s hlavním partnerem Microsoft a společností Vodafone. Generálním partnerem projektu je ČSOB, která rozvíjí moderní platební trendy a tím v rámci strategického partnerství s OCP pomáhá českým podnikatelkám. Dalším hlavním partnerem Allianz pojišťovna, která nabízí speciální produkty pro ženy. Přepravním partnerem projektu je DHL a zakladatelem je Agentura Helas. Záštitu poskytuje Ministerstvo průmyslu a obchodu. Dalšími partnery jsou odborník na energetická řešení E.ON, pomocník v podnikání MasterCard, poskytovatelé vzdělání CEMI, TLC a Ogilvy Public Relations, investor do soukromého kapitálu Verdi Capital, reprezentant zájmu více než čtvrt milionu českých podniků AMSP ČR a poskytovatelé požitků Dilmah, Léčebné lázně Jáchymov, Zátiší Group a Buddha Bar Hotel. Žena a šperky patří k sobě, proto jsou partnerem i ALO Diamonds, a stejně tak potřebují ženy i kvalitní domov, proto je partnerem také Miele.

Slavnostní vyhlášení proběhne 5. listopadu 2015 v 19 hodin v Praze.

 

www.oceneniceskychpodnikatelek.cz

OCP
OCP
OCP
OCP
OCP

Komentáře



Kategorie
Příbuzné články
Pět důvodů, proč při dlouhodobé práci z domova nejsme výkonní
Pět důvodů, proč při dlouhodobé práci z domova nejsme výkonní

26.05.2020 | Jak produktivně spolupracovat, když nejste spolu? To je otázka, kterou teď řeší mnoho vedoucích ...


Profese v první linii – nejen zdravotníci, ale i zámečníci nebo ostraha
Profese v první linii – nejen zdravotníci, ale i zámečníci nebo ostraha

08.04.2020 | Současná situace mnoha lidem převrací život, řada z nich doma hledá, čím by se zaměstnali, ...


Proti koronaviru bojují v nemocnicích i roboty
Proti koronaviru bojují v nemocnicích i roboty

06.04.2020 | Kolaborativní robot dokáže spolehlivě a bezpečně sterilizovat místnosti, ve kterých se nachází ...


Přenáší se na bankovkách COVID-19? Podle WHO ne.
Přenáší se na bankovkách COVID-19? Podle WHO ne.

06.04.2020 | Panika z koronaviru se dotkla téměř všech aspektů našich každodenních životů - od změny pracovního ...


Homeoffice může být pro mnoho firem časovanou bezpečnostní bombou
Homeoffice může být pro mnoho firem časovanou bezpečnostní bombou

06.04.2020 | České firmy jsou dnes silně konfrontovány se situací, na níž neměly čas se připravit. Homeoffice ...