Jana Feriová zvaná Karya představuje své čtvrté album


Karya
01.11.2016 22:38 | redakce

Stálice muzikálových produkcí, kterou si především pamatují příznivci Shalomu, nezaváhají ani na vteřinu, o kom se mluví, když se řekne Karya. Ano, řeč je o vynikající zpěvačce Janě Feriové.

Svá křídla roztáhla v době, kdy se začaly bořit hranice, a to i ve světě hudebním. Zelenou dostala celá řada hudebních uskupení, mezi kterými jednoznačně vynikal Shalom v čele s Petrem Mukem. V roce 1992 kapela vydala stejnojmennou desku a tehdy o sobě dala vědět právě Jana Feriová, zpěvačka se skvělým hlasem, který má dodnes.

Na profesionální dráhu vstoupila již v roce 1987 v Country Beatu Jiřího Brabce, kde tehdy nahradila Naďu Urbánkovou. V roce 1990 koncertovala s Daliborem Jandou a skupinou  Prototyp a o rok později projela celé tehdejší Československo společně se skupinou Olympic.

Říká se, že náhody neexistují, přesto se tak říká okamžikům, které nečekaně změní váš život a přesně to zažila Jana Feriová s Petrem Mukem. Potkali se po koncertu skupiny Oceán v Praze ve Valdštejnské zahradě. Jana ho samozřejmě znala, on ji ne, ale to vlastně nevadilo, muzikanti jsou jedna velká rodina, a když se jde zapít úspěšný koncert, tak jdou všichni. Jany okamžik přišel až cestou domů, na který se prý nedá zapomenout: „Šli jsme ze Smíchova po mostě, a já začala s Petrem zpívat cikánské písně. Dozpívali jsme a Petr řekl, tebe chci mít v Shalomu. Zažívala jsem pak nepopsatelný věci, které mě navždy ovlivnily,“ říká Jana Feriová.

Karya

foto: Felix Pašek

V současné době je Jana Feriová opět naplno u muziky a točí své čtvrté CD a velice ji těší, že na ni spolupracuje s Jindřichem Parmou, který ji kdysi se svým bratrem Eduardem přizvali do již běžícího projektu Karya. Z nového spojení vzešla například píseň Spoutaná a po tomto hitu přišlo něco nečekaného. Byla oslovována desítkami kapel i jednotlivými interprety. Spolupracovala s kapelou BSP, přišla také nabídka od Ondřeje Hejmy a Jana naskočila do skupiny Žlutý pes, kde strávila třináct sezon. Teď opět přišel čas ukázat, že je zpět a v plné polní, a to především díky svým fanouškům.

Karya

Komentáře



Kategorie
Příbuzné články
Oslovení firmy s poptávkou práce je účinnější než inzerát
Oslovení firmy s poptávkou práce je účinnější než inzerát

18.09.2020 | V srpnu evidovaly úřady práce 279 078 uchazečů o zaměstnání. V meziročním srovnání jejich ...


Sparta otevírá novou fanzónu na střeše Galerie Harfa
Sparta otevírá novou fanzónu na střeše Galerie Harfa

18.09.2020 | Sparta ve spolupráci s Galerií Harfa přináší všem fanouškům unikátní zážitek! Po celou sezónu ...


Potřebujeme prodávat, abychom mohli pomáhat
Potřebujeme prodávat, abychom mohli pomáhat

18.09.2020 | Téma pomoci nemocným je v současné době žhavější než jindy. Pro mnohé z nás to je to poprvé, ...


72 procent zaměstnanců vnímá větší důraz na hygienu, ostatní nevidí rozdíly
72 procent zaměstnanců vnímá větší důraz na hygienu, ostatní nevidí rozdíly

27.07.2020 | Společnost Kärcher realizovala v polovině července průzkum mezi 2000 zaměstnanci různých typů ...


Asociace předních vzdělávacích firem (LLPA) získala významné ocenění
Asociace předních vzdělávacích firem (LLPA) získala významné ocenění

27.07.2020 | Asociace LLPA (Leading Learning Partners Association), která sdružuje 32 významných školicích středisek ...