Listopadová konference Call centra cílí na psychologii, motivaci a balanc


call centrum
06.10.2015 12:22 | redakce

Neprováhejte akci, která vidí byznys call center v souvislostech! Konference Call centra se v Praze uskuteční už 5. listopadu.

Lidé na prvním místě, tak zní podtitul již patnáctého ročníku konference Call centra. Ta se na byznys call center podívá nejen z hlediska oborových trendů, řízení provozu nebo otázek kvality a efektivity, ale přidá i pohled poněkud netradiční. Hlavní linkou celé akce budou totiž zaměstnanci call center a dojde tak i na psychologii, motivaci, řízení lidských zdrojů nebo možnosti odpočinku po náročné práci.

Na akci vystoupí tuzemská i zahraniční špička z řady oborů. Tomáš Dočekal a Zdeněk Bohuslav z OpenOne prozradí zajímavé výsledky ze svého benchmarkingu, na ně naváží vizionáři Jeroen Hollestelle (Teleperformance) a Lenka Bartizalová (BlueLink International), kteří přednesou své vize o budoucnosti kontaktních center a jejich řízení. Druhý programový blok se bude týkat zejména kvality a efektivity práce v call centrech a vlivu moderních technologií, následovat bude panelová debata ředitelů a třetí blok, zaměřený na lidi v kontaktních centrech, jejich životnosti, motivaci, psychiku a emoce.

Konference Call centra 2015 proběhne 5. listopadu 2015 od 9 hodin v budově OKsystem, Na Pankráci 1690/125 v Praze 4. V jejím průběhu vystoupí například Hanka Ondrušková (VOX), Květoslava Santlerová a Aneta Langrová (Santia), Přemysl Šťastný a Petr Vaverka (Česká spořitelna), Jeroen Hollestelle (Teleperformance) nebo Kateřina Sorbiová (USU Software).

Konference Call centra je nejvýznamnější oborová akce roku, což dokazuje i to, že letos oslaví své půlkulaté patnácté výročí. Zajímavé přednášky ale nejsou to jediné, na co se během celého dne mohou návštěvníci těšit. V průběhu konference proběhne vyhlášení výsledků prestižní soutěže Czech contact center award, která oceňuje nejlepší projekty z oblasti hlasové komunikace se zákazníky. Po skončení posledního bloku přednášek bude následovat afterparty, na které můžete v rámci networkingu prodiskutovat u sklenice vína nebo limonády vše, co vás zajímá.

Registrace na konferenci probíhá na webových stránkách admez.cz/callcentra, kde najdete i kompletní program nebo anotace všech přednášek. Pokud se stihnete přihlásit do 24. října, získáte navíc slevu 1000 Kč z účastnického poplatku!

www.admez.cz/callcentra

Komentáře



Kategorie
Příbuzné články
72 procent zaměstnanců vnímá větší důraz na hygienu, ostatní nevidí rozdíly
72 procent zaměstnanců vnímá větší důraz na hygienu, ostatní nevidí rozdíly

27.07.2020 | Společnost Kärcher realizovala v polovině července průzkum mezi 2000 zaměstnanci různých typů ...


Asociace předních vzdělávacích firem (LLPA) získala významné ocenění
Asociace předních vzdělávacích firem (LLPA) získala významné ocenění

27.07.2020 | Asociace LLPA (Leading Learning Partners Association), která sdružuje 32 významných školicích středisek ...


Pět důvodů, proč při dlouhodobé práci z domova nejsme výkonní
Pět důvodů, proč při dlouhodobé práci z domova nejsme výkonní

26.05.2020 | Jak produktivně spolupracovat, když nejste spolu? To je otázka, kterou teď řeší mnoho vedoucích ...


Profese v první linii – nejen zdravotníci, ale i zámečníci nebo ostraha
Profese v první linii – nejen zdravotníci, ale i zámečníci nebo ostraha

08.04.2020 | Současná situace mnoha lidem převrací život, řada z nich doma hledá, čím by se zaměstnali, ...


Proti koronaviru bojují v nemocnicích i roboty
Proti koronaviru bojují v nemocnicích i roboty

06.04.2020 | Kolaborativní robot dokáže spolehlivě a bezpečně sterilizovat místnosti, ve kterých se nachází ...