Listopadová konference Call centra cílí na psychologii, motivaci a balanc


call centrum
06.10.2015 12:22 | redakce

Neprováhejte akci, která vidí byznys call center v souvislostech! Konference Call centra se v Praze uskuteční už 5. listopadu.

Lidé na prvním místě, tak zní podtitul již patnáctého ročníku konference Call centra. Ta se na byznys call center podívá nejen z hlediska oborových trendů, řízení provozu nebo otázek kvality a efektivity, ale přidá i pohled poněkud netradiční. Hlavní linkou celé akce budou totiž zaměstnanci call center a dojde tak i na psychologii, motivaci, řízení lidských zdrojů nebo možnosti odpočinku po náročné práci.

Na akci vystoupí tuzemská i zahraniční špička z řady oborů. Tomáš Dočekal a Zdeněk Bohuslav z OpenOne prozradí zajímavé výsledky ze svého benchmarkingu, na ně naváží vizionáři Jeroen Hollestelle (Teleperformance) a Lenka Bartizalová (BlueLink International), kteří přednesou své vize o budoucnosti kontaktních center a jejich řízení. Druhý programový blok se bude týkat zejména kvality a efektivity práce v call centrech a vlivu moderních technologií, následovat bude panelová debata ředitelů a třetí blok, zaměřený na lidi v kontaktních centrech, jejich životnosti, motivaci, psychiku a emoce.

Konference Call centra 2015 proběhne 5. listopadu 2015 od 9 hodin v budově OKsystem, Na Pankráci 1690/125 v Praze 4. V jejím průběhu vystoupí například Hanka Ondrušková (VOX), Květoslava Santlerová a Aneta Langrová (Santia), Přemysl Šťastný a Petr Vaverka (Česká spořitelna), Jeroen Hollestelle (Teleperformance) nebo Kateřina Sorbiová (USU Software).

Konference Call centra je nejvýznamnější oborová akce roku, což dokazuje i to, že letos oslaví své půlkulaté patnácté výročí. Zajímavé přednášky ale nejsou to jediné, na co se během celého dne mohou návštěvníci těšit. V průběhu konference proběhne vyhlášení výsledků prestižní soutěže Czech contact center award, která oceňuje nejlepší projekty z oblasti hlasové komunikace se zákazníky. Po skončení posledního bloku přednášek bude následovat afterparty, na které můžete v rámci networkingu prodiskutovat u sklenice vína nebo limonády vše, co vás zajímá.

Registrace na konferenci probíhá na webových stránkách admez.cz/callcentra, kde najdete i kompletní program nebo anotace všech přednášek. Pokud se stihnete přihlásit do 24. října, získáte navíc slevu 1000 Kč z účastnického poplatku!

www.admez.cz/callcentra

Komentáře



Kategorie
Příbuzné články
Ministr Síkela uvedl Jana Michala do funkce generálního ředitele agentury CzechInvest
Ministr Síkela uvedl Jana Michala do funkce generálního ředitele agentury CzechInvest

10.04.2024 | Ministr průmyslu a obchodu Jozef Síkela dnes v prostorách agentury CzechInvest slavnostně uvedl do ...


Jak sbírat umění? To vysvětlí nová výstava v hradecké galerii
Jak sbírat umění? To vysvětlí nová výstava v hradecké galerii

10.04.2024 | Galerie moderního umění v Hradci Králové (GMU) otevírá výstavu Jak sbírat umění: příběh ...


Zámek Loučeň oslaví 20.výročí vstupu České republiky do EU
Zámek Loučeň oslaví 20.výročí vstupu České republiky do EU

10.04.2024 | Česká republika vstoupila do Evropské unie 1. května 2004.  Na Zámku Loučeň je to důvod k připomenutí, ...


EFKO myslí na budoucnost, představuje nový záměr
EFKO myslí na budoucnost, představuje nový záměr

05.04.2024 | Český výrobce her a hraček z Nového Veselí, společnost EFKO-karton, s. r. o., v těchto dnech ...


Čeští skláři zapsáni na seznam nehmotného kulturního dědictví lidstva UNESCO
Čeští skláři zapsáni na seznam nehmotného kulturního dědictví lidstva UNESCO

20.03.2024 | Po třech letech fungování nové česká značky skleněných, nejen vánočních ozdob Koulier lze ...