Mlčení bolí je slogan nové kampaně proti domácímu násilí


mlčení bolí
30.07.2015 15:55 | redakce

Řada známých osobností se zapojila do boje proti domácímu násilí a podpořila kampaň intervenčních center ČR s názvem MLČENÍ BOLÍ. Hlavním cílem je rozbourat mýty a tabu kolem domácího násilí a upozornit na vysoké procento lidí, kteří se stali oběťmi fyzického, psychického, sexuálního, ekonomického či sociálního násilí. Ohroženy nejsou pouze ženy, v poslední době stoupá počet případů násilí mezi zletilými dětmi a rodiči, i násilí páchané na seniorech. Pomoc intervenčních center v loňském roce využilo téměř pět tisíc obětí.

mlčení bolí

Bára Basiková, Michaela Kuklová, Ilona Svobodová, Michaela Maurerová, Roman Šebrle, David Suchařípa a další osobnosti propůjčili kampani svou tvář. Stržením symbolické pásky z úst vybízí veřejnost, aby nebyla lhostejná ke svému okolí a nebála se o domácím násilí otevřeně mluvit.

Zapojit se můžete i vy! Jak? Pomocí sociálních sítí. 1) Vyfoťte se. 2) Fotku sdílejte na facebooku, twitteru nebo instagramu s hashtagem #mlceniboli. 3) Nominujte 3 kamarády. Nebo zkuste natočit vlastní video a dát ho na youtube. Stačí na to dobrý nápad a lepicí páska.

 

www.mlceniboli.cz

mlčení bolí

 

mlčení bolí
mlčení bolí
mlčení bolí

Komentáře



Kategorie
Příbuzné články
Oslovení firmy s poptávkou práce je účinnější než inzerát
Oslovení firmy s poptávkou práce je účinnější než inzerát

18.09.2020 | V srpnu evidovaly úřady práce 279 078 uchazečů o zaměstnání. V meziročním srovnání jejich ...


Sparta otevírá novou fanzónu na střeše Galerie Harfa
Sparta otevírá novou fanzónu na střeše Galerie Harfa

18.09.2020 | Sparta ve spolupráci s Galerií Harfa přináší všem fanouškům unikátní zážitek! Po celou sezónu ...


Potřebujeme prodávat, abychom mohli pomáhat
Potřebujeme prodávat, abychom mohli pomáhat

18.09.2020 | Téma pomoci nemocným je v současné době žhavější než jindy. Pro mnohé z nás to je to poprvé, ...


72 procent zaměstnanců vnímá větší důraz na hygienu, ostatní nevidí rozdíly
72 procent zaměstnanců vnímá větší důraz na hygienu, ostatní nevidí rozdíly

27.07.2020 | Společnost Kärcher realizovala v polovině července průzkum mezi 2000 zaměstnanci různých typů ...


Asociace předních vzdělávacích firem (LLPA) získala významné ocenění
Asociace předních vzdělávacích firem (LLPA) získala významné ocenění

27.07.2020 | Asociace LLPA (Leading Learning Partners Association), která sdružuje 32 významných školicích středisek ...