O e-shopu, kde zboží testují buldoci


becydog
13.07.2016 16:02 | redakce

Kateřina Raždíková je mladá slečna, která miluje psy, a tak si před rokem založila e-shop s chovatelskými potřebami. Na tom by ještě nebylo nic tak zvláštního. V BeCyDog.cz ovšem prodávané krmivo, hračky a další zboží testují její dva angličtí buldoci. Každému zákazníkovi navíc posílá osobitý dopis, píše blog s radami pro pejskaře a společně se svým životním partnerem, se kterým e-shop vlastní, opustili ze dne na den perspektivní práci, aby se svému koníčku věnovali naplno.

becydog

 

O myšlence e-shopu BeCyDog.cz, o tom, jak podnikání se psy funguje, i o tom, jaké to je vzdát se jisté pracovní pozice a vrhnout se na vlastní nohy, jsme si s Kateřinou popovídali osobně.

 

Katko, jak to, že ve vašem podnikání dáváte takový prostor vašim psům?

Owen a Gucci jsou buldoci, to znamená největší ničitelé všeho, na co přijdou. Díky nim dokážeme zákazníkům poradit, jak dlouho která hračka vydržela, proč by si měli vybrat danou značku a velikost pelíšku, ukazujeme, jak který produkt na psech vypadá a podobně. Plánujeme spustit rubriku "Tipy od Gucciho" a "Tipy od Owena", které budou umístěny u osvědčených produktů, které kluky přežily. Kromě toho jsou tváří naší firmy, díky čemuž si nás lidé dobře pamatují.

 

V čem je váš e-shop BeCyDog.cz ještě výjimečný?

Například v tom, že se specializujeme jen a pouze na psy, nenabízíme potřeby pro jiné mazlíčky. Díky tomu můžeme poskytnout opravdu vše, co pejskaři potřebují, od pelíšku až po čistící potřeby, máme v plánu nabízet i knížky. Na našich stránkách máme k dispozici také chytrý chat, který přesně ví, jaký produkt si zákazník prohlíží, takže pokud se na nás obrátí a potřebuje poradit, nemusí nám složitě vysvětlovat, kde zrovna je a co hledá. Zákazníci nám také dávají zpětnou vazbu, že jsou naše kategorie přehledné, zboží je logicky a podrobně zařazené, jak jsme u jiných e-shopů zatím nenašli. Objednané zboží také rychle odesíláme, protože pravdivě uvádíme skladovou dostupnost. V neposlední řadě komunikujeme se zákazníky specifickým způsobem. Snažíme se jim dát pocit, že jsou jedineční, proto každému posíláme společně se zásilkou osobitý dopis. A přidanou hodnotou je i náš pravidelný blog, kde poskytujeme praktické tipy a užitečné rady, které se pejskařům mohou hodit a které čerpáme z vlastních zkušeností.

becydog

 

Proč jste se s partnerem rozhodli opustit zaměstnání a postavit se na vlastní nohy?

Já jsem pracovala v marketingu a obchodu, partner jako programátor a vedoucí servisu ve stejné firmě. Oba dva jsme lidé, kteří do všeho potřebují vidět a podílet se na vývoji. Když je nám to zakazováno, jsme nešťastní. Tam jsme se navíc poznali a zjistili, že jsme spolu silná dvojka. Rok jsme strávili ještě v jiných firmách, já v personální agentuře a Honza se vrátil k programování. A pak to už šlo ráz na ráz. Zase se opakovalo to, proč jsme byli dříve nešťastní, a já jsem navíc vždycky chtěla být u pejsků. A tak vznikl e-shop BeCyDog.cz.

 

V červenci slavíte rok od založení e-shopu. Co je zatím vaším největším úspěchem?

Díky tomu, že jsme malá rodinná firma a celý náš tým je vidět, náš přístup zákazníci oceňují, nebojí se si nechat poradit a rádi se k nám vracejí. Úspěch je pro nás i to, že si sami vytváříme vlastní systém a stavíme vše „na zelené louce”. To nám umožňuje si veškeré funkcionality ohýbat přesně tak, jak potřebujeme, takže například jakékoliv změny v objednávkách nejsou, narozdíl od konkurence, problém. Až bude tento systém zcela hotový, budeme jej chtít prodávat dál. A máme také radost z toho, že nás oslovují i výrobci a distributoři chovatelských potřeb, kteří si sami vybírají partnery, se kterými chtějí spolupracovat.

web: www.becydog.cz

blog: www.becydog.cz/blog

becydog
becydog

Komentáře



Kategorie
Příbuzné články
Oslovení firmy s poptávkou práce je účinnější než inzerát
Oslovení firmy s poptávkou práce je účinnější než inzerát

18.09.2020 | V srpnu evidovaly úřady práce 279 078 uchazečů o zaměstnání. V meziročním srovnání jejich ...


Sparta otevírá novou fanzónu na střeše Galerie Harfa
Sparta otevírá novou fanzónu na střeše Galerie Harfa

18.09.2020 | Sparta ve spolupráci s Galerií Harfa přináší všem fanouškům unikátní zážitek! Po celou sezónu ...


Potřebujeme prodávat, abychom mohli pomáhat
Potřebujeme prodávat, abychom mohli pomáhat

18.09.2020 | Téma pomoci nemocným je v současné době žhavější než jindy. Pro mnohé z nás to je to poprvé, ...


72 procent zaměstnanců vnímá větší důraz na hygienu, ostatní nevidí rozdíly
72 procent zaměstnanců vnímá větší důraz na hygienu, ostatní nevidí rozdíly

27.07.2020 | Společnost Kärcher realizovala v polovině července průzkum mezi 2000 zaměstnanci různých typů ...


Asociace předních vzdělávacích firem (LLPA) získala významné ocenění
Asociace předních vzdělávacích firem (LLPA) získala významné ocenění

27.07.2020 | Asociace LLPA (Leading Learning Partners Association), která sdružuje 32 významných školicích středisek ...