PR Summit 2016 na téma Jak vytěžit potenciál PR pro rozvoj byznysu


PR Summit 2016
24.10.2016 21:54 | redakce

V pořadí osmý ročník odborné konference Public Relations Summit 2016 se konal 20. října v Žofínském Paláci. Téma konference přilákalo necelé dvě stovky účastníků, mezi nimiž nechyběli zástupci z řad PR manažerů, tiskových mluvčích, manažerů komunikace, zástupců agentur i státní správy.

Celodenní konferenci zahájil Patrik Schober ze společnosti PRAM Consulting, která už po druhé v řadě monitorovala dění na poli českého public relations. Ve své prezentaci představil výsledky aktuálního průzkumu, který si kladl za cíl poodkrýt, jaký vliv má PR na obchodní příležitosti a nabídl doporučení pro PR aktivity s pozitivním dopaden na byznys: řídit komunikaci, propojit kampaně s KPIs, zkoušet nové formáty a spolupracovat s agenturou.

PR Summit 2016

PR Summit 2016

Veronika Ryšávková, ředitelka marketingu a komunikace v advokátní kanceláři Havel, Holásek & Partners, navázala praktickými ukázkami využití PR v business developmentu. Jedné z největších právních kanceláří dobře funguje kombinovat inovace („jsme průkopníci nových věcí, ostatní právní kanceláře se často přidají“) s důsledností (kvalitní obsah, skvělá exekuce, follow-up). O tom, že komunikace odvádí svou práci na výtečnou, svědčí spokojenost kolegů a byznys partnerů (88 % kolegů v interním dotazování spokojenosti označilo komunikační aktivity za přínosné).

Jsme opravdu připravení na změnu? Tak začal Juraj Králík svoji přednášku na téma Trendy v PR pro byznys. Zkušený PR profesionál, který v oblasti komunikace působí více než 10 let a měl možnost sledovat proměny komunikační branže v korporátní komunikaci P&G, letos v září nastoupil do Microsoftu. Jako klíčové vnímá „mistrovství“ v tradičních PR nástrojích, osobní PR a „thought leadership“, využívání netradičních komunikačních kanálů, vizuální „storytelling“, spontánní PR v kombinaci s placenou podporou obsahu a zapojení zaměstnanců jako ambasadorů značky.

PR Summit 2016

PR Summit 2016

Druhý blok konference otevřel Jan Kopecký, který ve firmě Siemens pečuje o interní a marketingovou komunikaci. Představil, jakou strategii pro PR volí firma, která v ČR zaměstnává na 10 000 zaměstnanců, co je podle něj nezbytné pro efektivní komunikaci a odkryl konkrétní výsledky úspěšné náborové kampaně.

PR Summit 2016

PR Summit 2016

Jak poskládat vztahy s komunitou v propojené době představila Jitka Němečková, manažerka korporátní komunikace v Plzeňském Prazdroji. Na několika kampaních ukázala, jakým způsobem koncern cílí na klíčové skupiny konkrétních brandů – za využití vhodných médií i komunikačních formátů. „Cílová skupina není jednolitá masa. Každá má své publikum, kde je potřeba přizpůsobit komunikaci i cenu a funguje to,“ dodala Němečková.

Jan Podzimek z digitální agentury PRIA zasvětil svou „standup“ prezentaci aktivaci obsahu v digitální době. V duchu motta „digital first“ provedl účastníky best practices PR (kontakty, kvalitní obsah, cílení) a v praxi předvedl, jak je možné spojit tradiční nástroje (vystoupení na konferenci) s těmi digitálními (propojení s účastníky na Linkedin a další práce s kontakty).

PR Summit 2016

PR Summit 2016

Odpolední program se rozdělil do dvou částí. O proměněném PR v mediálním ekosystému diskutovali zástupci Jiří Mareček, ředitel komunikace v Aholdu, Irena Zatloukalová, tisková mluvčí v Seznam.cz a Radim Horák, manažer online obsahu v Burda International, pod moderátorskou taktovkou Romana MacaKPMG.

Paralelně probíhal workshop pro zástupce státní správy zaměřený na Sociální sítě ve veřejném sektoru, kterým provedl Ondřej Tyleček.

 

Konference Public Relations Summit 2016 se konala díky podpoře řady partnerů v čele s agenturami PRAM Consulting a PRIA.

 

PR Summit 2016

PR Summit 2016

PR Summit 2016
PR Summit 2016
PR Summit 2016
PR Summit 2016
PR Summit 2016
PR Summit 2016
PR Summit 2016

Komentáře



Kategorie
Příbuzné články
Pět důvodů, proč při dlouhodobé práci z domova nejsme výkonní
Pět důvodů, proč při dlouhodobé práci z domova nejsme výkonní

26.05.2020 | Jak produktivně spolupracovat, když nejste spolu? To je otázka, kterou teď řeší mnoho vedoucích ...


Profese v první linii – nejen zdravotníci, ale i zámečníci nebo ostraha
Profese v první linii – nejen zdravotníci, ale i zámečníci nebo ostraha

08.04.2020 | Současná situace mnoha lidem převrací život, řada z nich doma hledá, čím by se zaměstnali, ...


Proti koronaviru bojují v nemocnicích i roboty
Proti koronaviru bojují v nemocnicích i roboty

06.04.2020 | Kolaborativní robot dokáže spolehlivě a bezpečně sterilizovat místnosti, ve kterých se nachází ...


Přenáší se na bankovkách COVID-19? Podle WHO ne.
Přenáší se na bankovkách COVID-19? Podle WHO ne.

06.04.2020 | Panika z koronaviru se dotkla téměř všech aspektů našich každodenních životů - od změny pracovního ...


Homeoffice může být pro mnoho firem časovanou bezpečnostní bombou
Homeoffice může být pro mnoho firem časovanou bezpečnostní bombou

06.04.2020 | České firmy jsou dnes silně konfrontovány se situací, na níž neměly čas se připravit. Homeoffice ...