Pro konto bariéry se vařilo s humorem a dobrým srdcem


konto Bariéry
04.05.2015 11:24 | redakce

Známý šéfkuchař Honza Havaš, majitel restaurace Zájezd, vařil poprvé s klaunským nosem! A nebyl sám. Přidali se zpěvák Pepa Vágner, herečka a tanečnice Anife Vyskočilová, model a herec Michal Suchomel, herci Kristýna Janáčková, Braňo Polák, Jan Kuželka, či moderátor Petr Vojnar.

/K nim do týmů se přidaly zástupkyně společnosti Benzina, největšího prodejce charitativních červených nosů v rámci kampaně Pomáhej (s) humorem,  které přijely až ze severní Moravy./

konto Bariéry

V porotě pak zasedli například: herečka Kateřina Macháčková, moderátorka Marie Tomsová, herečka Eva Čížkovská, herec a bavič Jiří Werich Petrášek, zpěvačka Petra Hapková, stylista a vizážista Kája Pavlíček, fotograf Petr Mráček, novinářka a šéfredaktorka profesního magazínu Michaela Lejsková či casting manažer Michal Doležal…

Slovem vtipně provázela moderátorka a herečka Miluška Bittnerová a PR manažer a moderátor René Kekely. Ty všechny Konto Bariéry pozvalo k čarodějnickému vaření.

konto Bariéry

 

O co šlo? Program Konta Bariéry – Pomáhej s humorem – vyzývá, ať se lidé do charity zapojí s úsměvem, nadsázkou a vtipem. Ať udělají něco navíc, co nedělají běžně. Honza Havaš tedy v Tančící kuchyni přichystal stylově čarodějnické menu. Nasadil červený nos, stejně jako jeho „kolegové“ kuchaři - symbol Konta Bariéry – a pustili se spolu se soutěžícími do toho.

konto Bariéry

 

Mezitím k ještě lepší náladě zazpívala Petra Hapková, poté Pepa Vágner, a když bylo dílo hotovo, pustila se odborná, veselá a zdravě kritická porota do hodnocení. A že bylo co hodnotit.

konto Bariéry

 

Na vzhled a „styling“ pokrmů dohlížel Kája Pavlíček, své vtipné komenty přidávali Jiří Werich PetrášekMarií Tomsovou, kteří spolu jezdí i zábavnou talk show po Česku. Fotograf Petr Mráček jako původně profesionál a kantor vaření měl řadu pozoruhodných poznámek proložených s humornými, lehce popichujícími vzkazy a mezitím jídlo také fotil.

 

 

konto Bariéry

 

Michaela Lejsková hodnotila, jak by se kdo z umělců hodil do profese kuchaře, a majitel castingové agentury Michal Doležal poznamenal, že by se klidně z takové úžasné show dala udělat skvělá reklama na „veselou vývařovnu“ pro lidi takzvaně „s depkou“. „A měli by po depce. Tady jedno oko smíchem nezůstalo suché,“ shodli se všichni a úsměvy na tvářích všech zúčastněných vydrželi po celou dobu Čarodějnického vaření.

konto Bariéry

 

Jako nejlépe uvařený pokrm zhodnotila odborná porota menu, které vytvořil tým Jana Kuželky, Pepy Vágnera, Braňo Poláka a Kristýny Janáčkové.  Druhý tým Anife Vyskočilové a Michala Suchomela dostal „pomyslnou“ cenu útěchy.

„Nic jsme nespálili, nikoho jsme neupálili, i když k tomu ještě může dojít, protože máme dnes Čarodějnice. Ale vše proběhlo v pořádku a hlavně, všem chutnalo. Byla to jedna z nejlepších akcí, kterou jsem kdy zažil,“ uzavřel s nadšením těmito slovy spokojeně mistr šéfkuchařský Honza Havaš.

konto Bariéry

 

„Jsem za Konto Bariéry moc ráda, že přišli tak skvělí a pohodoví lidé, že se dílo podařilo, navázala se nová přátelství a hlavně, že všichni dostali červený nos, díky kterému se nám daří pomáhat dobré věci a pomáhat (s) humorem,“ zhodnotila za nadaci marketingová manažerka Julie Růžičková.

Co dalšího udělají osobnosti pro charitu? Dozvíte se v létě v pokračující kampani Pomáhej s humorem. A zatím si můžete koupit nos. Více na www.kontobariery.cz.

konto Bariéry
konto Bariéry
konto Bariéry
konto Bariéry
konto Bariéry
konto Bariéry
konto Bariéry
konto Bariéry
konto Bariéry
konto Bariéry
konto Bariéry
konto Bariéry

Komentáře



Kategorie
Příbuzné články
Oslovení firmy s poptávkou práce je účinnější než inzerát
Oslovení firmy s poptávkou práce je účinnější než inzerát

18.09.2020 | V srpnu evidovaly úřady práce 279 078 uchazečů o zaměstnání. V meziročním srovnání jejich ...


Sparta otevírá novou fanzónu na střeše Galerie Harfa
Sparta otevírá novou fanzónu na střeše Galerie Harfa

18.09.2020 | Sparta ve spolupráci s Galerií Harfa přináší všem fanouškům unikátní zážitek! Po celou sezónu ...


Potřebujeme prodávat, abychom mohli pomáhat
Potřebujeme prodávat, abychom mohli pomáhat

18.09.2020 | Téma pomoci nemocným je v současné době žhavější než jindy. Pro mnohé z nás to je to poprvé, ...


72 procent zaměstnanců vnímá větší důraz na hygienu, ostatní nevidí rozdíly
72 procent zaměstnanců vnímá větší důraz na hygienu, ostatní nevidí rozdíly

27.07.2020 | Společnost Kärcher realizovala v polovině července průzkum mezi 2000 zaměstnanci různých typů ...


Asociace předních vzdělávacích firem (LLPA) získala významné ocenění
Asociace předních vzdělávacích firem (LLPA) získala významné ocenění

27.07.2020 | Asociace LLPA (Leading Learning Partners Association), která sdružuje 32 významných školicích středisek ...