Profesionální promo – jak prodat vlastní práci a sami sebe


promoteri.eu
15.11.2015 20:35 | redakce

Doba se zrychlila, prodeje nevyjímaje. Lidé chtějí informace teď hned a v podstatě jen ty, které potřebují ke svému momentálnímu rozhodování. Jaká je v oblasti profesionálního proma aktuální situace a jak vypadají trendy v Česku a na Slovensku, ukázala agentura Promoteri.eu na třech podzimních veletrzích.

„Pracovní náplní obchodních hostesek a promotérů je pomáhat lidem správně si vybrat a překonat strach z nákupu. Klientům poskytují další ruce a nohy a pomáhají jim zvyšovat tržby,“ řekl Vít Krčmář, CEO společnosti Promoteri.eu. Proto představitelé agentury vyrazili do terénu a účastnili se obchodních veletrhů, na kterých jejich návštěvníkům ukazovali v praxi nákupní chování koncových zákazníků a způsoby, jak na ně reagovat.

promoteri.eu

promoteri.eu

 

Vývoj oboru v roce 2015 a jaký je trend

V prvním čtvrtletí tohoto roku vše nabralo velmi rychlé obrátky. Stejně jako roste česká ekonomika, roste i poptávka po hosteskách a promotérech představujících produkty a služby různých společností. Retail během ekonomického poklesu zaznamenal pokles hlavně v elektronice, ale v dnešních dnech růstu všeho se i tohle rychle mění. Obecně se dá říci, že přibývá více zážitkových eventů, jako jsou soutěže, atrakce pro návštěvníky nejrůznějších podniků a akcí v mnoha koutech naší vlasti.

promoteri.eu

promoteri.eu

Veletrh řešení

Byznysové setkání profesionálů přinesl ve třech městech (Brno, Plzeň, Praha) Veletrh řešení. Jeho letošním podzimním mottem bylo „Boříme mýty v podnikání“. Na stánku Promoteri.eu a také při odborné přednášce si posluchači vyslechli, jak se připravují týmy specialistů, kteří pomáhají lidem vybrat si správné informace a nebýt proti nim imunní. Zodpovězena byla řada dotazů a účastníci měli možnost individuálních konzultací na nově brandovaném stánku agentury.

promoteri.eu

promoteri.eu

Office Night

V polovině října dodali Promoteri.eu coby partnerská agentura profesionální tým hostesek na pražskou akci Office Night. Celkem 43 dívek se staralo o pohodlí návštěvníků prvního ročníku výjimečné akce, která tady ještě nebyla. Office Night mixuje inteligentní zábavu a inspiraci. I zde byli account manageři v obležení návštěvníků, seznamovali je se svojí prací, a inspirovali je tak ke zvýšení prodejních dovedností.

 

Profesia days a HR days

Poslední možností v podzimním období, kdy se profesionálové z řad marketérů a obchodních týmů mohli seznámit s trendy profesionálního proma a prací agentury Promoteri.eu, byl šestý Veletrh práce. Na pražském výstavišti v Letňanech se odehrály akce Profesia days a HR days, jejichž cílem je přinášet lidem příležitosti k získání dobré práce.

 

Zdroj: promoteri.eu

promoteri.eu

promoteri.eu

promoteri.eu
promoteri.eu
promoteri.eu

Komentáře



Kategorie
Příbuzné články
Pět důvodů, proč při dlouhodobé práci z domova nejsme výkonní
Pět důvodů, proč při dlouhodobé práci z domova nejsme výkonní

26.05.2020 | Jak produktivně spolupracovat, když nejste spolu? To je otázka, kterou teď řeší mnoho vedoucích ...


Profese v první linii – nejen zdravotníci, ale i zámečníci nebo ostraha
Profese v první linii – nejen zdravotníci, ale i zámečníci nebo ostraha

08.04.2020 | Současná situace mnoha lidem převrací život, řada z nich doma hledá, čím by se zaměstnali, ...


Proti koronaviru bojují v nemocnicích i roboty
Proti koronaviru bojují v nemocnicích i roboty

06.04.2020 | Kolaborativní robot dokáže spolehlivě a bezpečně sterilizovat místnosti, ve kterých se nachází ...


Přenáší se na bankovkách COVID-19? Podle WHO ne.
Přenáší se na bankovkách COVID-19? Podle WHO ne.

06.04.2020 | Panika z koronaviru se dotkla téměř všech aspektů našich každodenních životů - od změny pracovního ...


Homeoffice může být pro mnoho firem časovanou bezpečnostní bombou
Homeoffice může být pro mnoho firem časovanou bezpečnostní bombou

06.04.2020 | České firmy jsou dnes silně konfrontovány se situací, na níž neměly čas se připravit. Homeoffice ...