Rozklíčujte multikanálový světě na dubnové konferenci Multichannel marketing & sales


Multichannel marketing & sales
27.03.2015 12:44 | redakce

Třetí ročník inspirativního setkání se koná 29. dubna 2015 v budově OKSystem v Praze 4. Konference bude poprvé probíhat atraktivní formou duelů, doplněných o následnou diskusi. Jejím záměrem je nejen představit názory špičkových odborníků z oblasti obchodu, marketingu a médií, ale také nabídnout široký prostor pro networking.

Pořadatelé akce – asociace ADMEZ a agentura Dark Side – chtějí dát všem zájemcům od marketérů a manažerů, přes majitele e-shopů, franšízy po stratégy značek možnost načerpat inspiraci od těch nejpovolanějších. Co je potřeba pro to, abychom se neutopili v multikanálovém světě a byli v tom, co děláme, efektivní? Právě na to by měla konference Multichannel marketing & sales odpovědět.

Multichannel marketing & sales

“V programu konference chceme postihnout co nejvíce témat, která souvisí se současným rychlým rozvojem e-shopů, prodeje a komunikace. Ke každému bloku se nám povedlo pozvat skutečné odborníky, kteří patří mezi špičky ve svém oboru a k tématům budou mít co říci, věří Tomáš Jindříšek ze společnosti Dark Side, která akci spoluorganizuje.

Konferenci otevřou zvučná jména – Simona Kijonková (Zásilkovna.cz) a stratég a investor Oldřich Bajer (ZOOT) představí své názory na současnost a budoucnost multichannelu. Dva komunikační protipóly – papír a digitál – poté budou obhajovat Drahomír Viktorín (direct marketingová agentura 5P Agency) a Tomáš Jindříšek (digitální a komunikační agentura Dark Side). Třetí dvojice, tedy Jitka Dvořáková (CZC.cz) a Pavel Škařupa (konzultantská firma Inogami), se ze svého úhlu pohledu podívá na cenu a její marketingový a ekonomický význam.

Řada médií se dnes potýká s nejrůznějšími problémy. Jak přežít v náročné době vysvětlí obchodní ředitelka VLTAVA-LABE-PRESS Soňa Keppertová. Její partnerka v duelu – Sandra Kisić – na svém příběhu odhalí marketingovou a obchodní sílu blogů jako médií nové doby. Případové studie z oblasti internetového a multikanálového prodeje přinesou Jana Chini (MyFoodMarket) a Daniel Kafka (mediální agentura Fragile media). Na závěr programu přijde výměna názorů z oblasti věrnostních programů. Účastnit se budou Luděk Šmíd a Jaroslav Vavřina (iBod), Tomáš Dufek (Smart Marketing Solution) a Radomír Mlýnek (Portmonka).

Multichannel marketing & sales

 

„Co se nestihne během programu, můžeme společně dořešit na afterparty“, říká zástupce druhého pořadatele – asociace ADMEZ - Tomáš Hájek. „Při všech našich akcích klademe velký důraz na networking, a konference Multichannel marketing & sales nebude výjimkou, dodává. 

Cena vstupenky na konferenci do 6. dubna 2015 včetně je 3900 Kč bez DPH. 
Od 7. dubna je cena 4900 Kč bez DPH.



Informace a registrace:
http://www.admez.cz/multichannel/2015/

Uplatněte slevu 10% z ceny 3900 Kč bez DPH pod heslem při registraci BESTOF (velkým písmem).
Multichannel marketing & sales

Komentáře



Kategorie
Příbuzné články
V otázkách testujících finanční znalost pohořelo 52 procent obyvatel
V otázkách testujících finanční znalost pohořelo 52 procent obyvatel

13.11.2019 | Předvánoční období nahrává rychlým půjčkám a nákupům na splátky. Pořízení dárků, ...


Vítězové soutěže Startupper of the Year se zúčastnili prestižního fóra
Vítězové soutěže Startupper of the Year se zúčastnili prestižního fóra

13.11.2019 | Vítězem soutěže Startupper roku se za Českou republiku stal Marek Liška s projektem ProSpolužáky.cz, ...


Hotel Meteor Plaza se stal součástí sítě Le Hotel Group
Hotel Meteor Plaza se stal součástí sítě Le Hotel Group

13.11.2019 | Úspěšné hotelové uskupení Le Hotels Group, patřící mateřské společnosti Le-Investment spol. ...


Baldinini je značka, které se v Praze daří, slaví tam už dvě významné události
Baldinini je značka, které se v Praze daří, slaví tam už dvě významné události

11.11.2019 | Tradiční světoznámá italská společnost Baldinini slaví v Praze v roce 2019 hned dvě velké události. ...


Kolik nás vlastně může stát nesoulad s GDPR?
Kolik nás vlastně může stát nesoulad s GDPR?

11.11.2019 | Po déle než roce praktikování obecného nařízení k ochraně osobních údajů už můžeme na ...