Téměř 15 miliónů korun pro Konto Bariéry z příspěvků televizních diváků


Konto Bariéry
29.09.2015 13:25 | redakce

V rámci charitativního pořadu Konta Bariéry, vysílaného živě 26. 9. na České televizi, přispěly desítky tisíc jednotlivců a firem. Celkem se tak podařilo vybrat neuvěřitelných 14 800 000 korun. Cílem pořadu nazvaného Pomáhej (s) humorem je nejen pomáhat, ale i pobavit, protože sami lidé s handicapem čelí svému postižení často (s) humorem.

Dosaženou částku, blížící se 15 milionům korun, tvoří dva zdroje. Prvním jsou peníze největších donátorů, jednotlivců i firem. Např. od Nadačního fondu Avast, společnosti Globus ČR, k.s., Česká lékárna holding, Linet, spol. s.r.o., RWE Energie, s.r.o., Promet Group, Lumius s. r. o., Ondřeje Kubáta, z Řízení letového provozu České republiky, Kinematografu bratří Čadíků, Jiřího Czabana, Martina Kúšika, Petra Stuchlíka a dalších.

Konto Bariéry

„Těší mě, že si televizní pořad Konta Bariéry opět našel diváky. A hlavně, že tito diváci přispívali! Další dary ještě dorazí, ale už se těším, jak díky těmto financím znovu pomůžeme. A radost mají všichni, kdo se – bez nároku na honorář – na vzniku pořadu podíleli,“ říká Božena Jirků, ředitelka Konta Bariéry. „Příznivci nás nadále mohou podpořit například zakoupením červených nosů u našich partnerů,“ dodává.

Druhým zdrojem byly dárcovské DMS a telefonáty do studia v průběhu přímého přenosu již čtvrtého benefičního pořadu Konta Bariéry v České televizi. Na diváky čekalo také překvapení v podobě nového způsobu přispívání – tzv. Dobrobotu. Jeho podstatou je vytvoření výzvy, jak ušetřit 30 korun, věnovat je DMS Kontu Bariéry a hlavně – sdílet tuto DMS výzvu s kamarády a vybídnout je také k pomoci.

Konto Bariéry

Kampaň Pomáhej (s) humorem pokračuje prodejem červených nosů, symbolu Konta Bariéry. Postupně budou k dostání u partnerů prodeje - na čerpacích stanicích Benzina, v lékárnách Dr. Max, restauracích KFC a Burger King, knihkupectvích Neoluxor, kavárnách CrossCafé a nově i v síti drogerií DM. A to až do konce roku. Kampaň fotkou podpořili např. Jitka Schneiderová, David Huf, Ota Klempíř, David Gránský… Všichni se vyfotili s nosy, navíc v nových trikách Konta Bariéry, která exkluzivně navrhli přední čeští výtvarníci Věra Tataro, Stanislav Diviš a Jiří Votruba.

Cena jednoho nosu je 50 Kč. Z výtěžku z jejich prodeje společně s penězi televizního pořadu pomůže Konto Bariéry organizacím poskytujícím služby lidem s handicapem. Trika jsou v prodeji prostřednictvím www.kontobariery.cz za 299 Kč.

Více informací naleznete na www.kontobariery.cz  

Konto Bariéry
Konto Bariéry
Konto Bariéry

Komentáře



Kategorie
Příbuzné články
Prosperující systémy budoucnosti charakterizuje flexibilita
Prosperující systémy budoucnosti charakterizuje flexibilita

18.12.2018 | Svět podnikového IT zažívá radikální změnu, která je technická i kulturní, uvádí nová zpráva ...


Úspěšné i začínající podnikatelky představí Women Startup Competition
Úspěšné i začínající podnikatelky představí Women Startup Competition

17.12.2018 | Již potřetí proběhne v České republice soutěžní přehlídka projektů, kde mají rozhodující ...


Mapa zobrazí kompletní data o neziskovkách a to jak odborníkům, tak laikům
Mapa zobrazí kompletní data o neziskovkách a to jak odborníkům, tak laikům

13.12.2018 | Spolehlivá, komplexní a transparentní data o neziskových organizacích. Na projektu, který je bude ...


V pražském Foru Karlín vystoupí Pokáč
V pražském Foru Karlín vystoupí Pokáč

10.12.2018 | Oblíbený písničkář Pokáč chystá největší koncert své kariéry! Pražské Forum Karlín se ...


Toshiba přináší možnost vzdálené konzultace jakéhokoli pracovního problému
Toshiba přináší možnost vzdálené konzultace jakéhokoli pracovního problému

10.12.2018 | Asistovaná realita přinese do průmyslových odvětví zjednodušení pracovních postupů, snadnou ...