Ženy v podnikání nachází oporu v projektu Podnikatelkaonline.cz


podnikatelka online
21.03.2016 12:28 | redakce

Na setkání s partnery projektu PodnikatelkaOnline.cz vznikla strategie, která reaguje na témata zvolená samotnými uživatelkami. Webový portál poskytuje pravidelné rady manažerkám a podnikatelkám díky blogovým příspěvkům a webinářům odborných partnerů.

Webový portál PodnikatelkaOnline.cz byl založen na podnět žen, které se z důvodu kritérií nemohly zúčastnit projektu Ocenění Českých Podnikatelek nebo pro ně bylo komplikované zúčastnit se setkání dámského klubu Cosmopolitan Executive Helas Ladies Club z důvodu vzdálenosti. Portál tedy přináší cenné rady nejen zkušeným podnikatelkám, ale i ženám, které jsou na začátku své podnikatelské kariéry, jsou manažerkami nebo se jednoduše nechtějí zviditelňovat. Od spuštění počátkem loňského května láká PodnikatelkaOnline.cz k registraci stále větší počet podnikajících žen. Portál se stal důležitou součástí světa on-line byznysu a cenným zdrojem informací pro všechny registrované podnikatelky.

„Podnikatelkám chceme poskytnout kompletní servis rad a tipů, který je podpoří nejen v podnikání, ale i ve všech ostatních aspektech profesního i soukromého života,“ říká opinion leader projektu Helena Kohoutová.

Motto portálu pro rok 2016 je PODNIKEJTE CHYTŘE – snížíme vaši nejistotu – zvýšíme vaše sebevědomí. „Účinná pomoc jednoduchou formou je často klíčovým okamžikem, který rozhodne o budoucnosti celého vašeho podnikání. Podnikáte-li chytře, znamená to, že umíte v co nejkratším čase získat užitečné informace, které můžete ihned použít ke svému prospěchu. Každý vyřešený problém zvýší vaše sebevědomí a jistotu ve vašem podnikání. PodnikatelkaOnline.cz je nástrojem, který vás podnikáním provede rychlým a chytrým způsobem,“ vysvětluje vznik motta Helena Kohoutová.

podnikatelka online

Partneři jsou hodnotou portálu

Díky špičkovým partnerům portál reaguje na přímé potřeby žen v byznysu. Na základě analýzy Agentury Helas, která je provozovatelem portálu, je největší zájem o témata související se zviditelněním na sociálních sítích, marketingem, vzděláváním, technologiemi, energetickými úsporami a efektivními strategiemi v podnikání. Zkušenosti jsou nyní na dosah ruky, doslova na pár kliknutí.

Partnery projektu, kteří poskytují rady a tipy formou pravidelných příspěvků a webinářů, jsou Česká pojišťovna, Acomware, E.ON, NSG Morison, CRIF – Czech Credit Bureau, CEMI, Artex informační systémy, Sephora, Hospodářská komora hl. m. Prahy a nakladatelství Grada.

Uživatelky portálu si mohou zkušenosti vzájemně předávat i osobně na klubových akcích přidružených projektů dámského klubu Cosmopolitan Executive Helas Ladie Club a Exportní ceny DHL UniCredit. Uživatelky portálu rovněž mohou využívat všechny benefity dámského klubu.

www.podnikatelkaonline.cz

podnikatelka online

Komentáře



Kategorie
Příbuzné články
Pět důvodů, proč při dlouhodobé práci z domova nejsme výkonní
Pět důvodů, proč při dlouhodobé práci z domova nejsme výkonní

26.05.2020 | Jak produktivně spolupracovat, když nejste spolu? To je otázka, kterou teď řeší mnoho vedoucích ...


Profese v první linii – nejen zdravotníci, ale i zámečníci nebo ostraha
Profese v první linii – nejen zdravotníci, ale i zámečníci nebo ostraha

08.04.2020 | Současná situace mnoha lidem převrací život, řada z nich doma hledá, čím by se zaměstnali, ...


Proti koronaviru bojují v nemocnicích i roboty
Proti koronaviru bojují v nemocnicích i roboty

06.04.2020 | Kolaborativní robot dokáže spolehlivě a bezpečně sterilizovat místnosti, ve kterých se nachází ...


Přenáší se na bankovkách COVID-19? Podle WHO ne.
Přenáší se na bankovkách COVID-19? Podle WHO ne.

06.04.2020 | Panika z koronaviru se dotkla téměř všech aspektů našich každodenních životů - od změny pracovního ...


Homeoffice může být pro mnoho firem časovanou bezpečnostní bombou
Homeoffice může být pro mnoho firem časovanou bezpečnostní bombou

06.04.2020 | České firmy jsou dnes silně konfrontovány se situací, na níž neměly čas se připravit. Homeoffice ...