BIO dekorativní kosmetika, která líčí filmový festival v Cannes


bio kosmetika
30.04.2017 22:55 | redakce

Francouzská minerální značka make-upu Couleur Caramel, která líčí hvězdy červeného koberce na festivalu v Cannes, přichází na český trh. Široký sortiment dekorativní kosmetiky, jež s oblibou používá například Eva Longoria a protagonisté francouzského pořadu StarDance, je navíc v bio kvalitě.

Maskéři hvězd se připravují na letošní ročník filmové události – MFF v Cannes, která se ponese v barvách rozjasněné pokožky a jemného opálení. Právě takové jsou základní pilíře letního líčení, podporujícího krásu zdravé pleti.

Rozjasňující kuličkový pudr Couleur Caramel

Ultra lehké složení obohacené o bio makadamiový, bio meruňkový a bio avokádový olej. Pleť zanechává svěží a dodává jí mladistvý vzhled. Částečky odrážející světlo okamžitě rozjasní pokožku. Unikátní formule bohatá na aktivní ingredience pleť zklidní a působí proti vráskám.

Práškový rozjasňovač Couleur Caramel Pearl Touch

Rozjasňující pudr dodá pleti zdravý jas. Lze jej použít jako rozjasňující podklad na pleť, oční stíny, tvářenku nebo nanést na dekolt. Perleť krásně odráží světlo a prozáří pleť, která získá zářivý, hladký a přirozený vzhled. Výtažek z mořských řas stimuluje produkci kolagenu a elastinu, olivový skvalan udržuje vlhkost pleti a redukuje vrásky.

Bronzer Couleur Caramel Matt Golden Brown

Sametově hebký bronzový pudr pro dosažení opáleného vzhledu nebo korekci obličeje. Bronzer je obohacen o organický makadamiový olej, známý jako silný antioxidant, který zabraňuje poškození buněčných membrán. Je vynikajícím prostředkem pro zjemnění a zvláčnění pokožky. Udržuje ji hebkou, pružnou a elastickou.

V posledních 5 letech je Couleur Caramel oficiálním partnerem Mezinárodního filmového festivalu v Cannes, francouzské verze StarDance, pařížského Fashion Weeku nebo hudebních cen NMA. Díky vizážistce Frédérique Alcaraz make-up Couleur Caramel na červeném koberci okusily hvězdy jako Patrick Dempsey, Eva Longoria, Salma Hayek, Paris Hilton nebo Gad Elmaleh.

Komentáře



Kategorie
Příbuzné články
Oslovení firmy s poptávkou práce je účinnější než inzerát
Oslovení firmy s poptávkou práce je účinnější než inzerát

18.09.2020 | V srpnu evidovaly úřady práce 279 078 uchazečů o zaměstnání. V meziročním srovnání jejich ...


Sparta otevírá novou fanzónu na střeše Galerie Harfa
Sparta otevírá novou fanzónu na střeše Galerie Harfa

18.09.2020 | Sparta ve spolupráci s Galerií Harfa přináší všem fanouškům unikátní zážitek! Po celou sezónu ...


Potřebujeme prodávat, abychom mohli pomáhat
Potřebujeme prodávat, abychom mohli pomáhat

18.09.2020 | Téma pomoci nemocným je v současné době žhavější než jindy. Pro mnohé z nás to je to poprvé, ...


72 procent zaměstnanců vnímá větší důraz na hygienu, ostatní nevidí rozdíly
72 procent zaměstnanců vnímá větší důraz na hygienu, ostatní nevidí rozdíly

27.07.2020 | Společnost Kärcher realizovala v polovině července průzkum mezi 2000 zaměstnanci různých typů ...


Asociace předních vzdělávacích firem (LLPA) získala významné ocenění
Asociace předních vzdělávacích firem (LLPA) získala významné ocenění

27.07.2020 | Asociace LLPA (Leading Learning Partners Association), která sdružuje 32 významných školicích středisek ...